- پرتال رسمی خبر رسانی انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران - https://www.apchen.com -

جهاد اسلامی خواستار مقاومت مسلحانه در برابر رژیم صهیونیستی شد

به گزارش از فلسطین الیوم، در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: این جنایت شنیع در راستای سایر جنایت‌های رژیم اشغالگر و در چارچوب جنگ اعلام شده سربازان رژیم اشغالگر و شهرک نشینان علیه ملت ما انجام شد.

جهاد اسلامی همچنین بر لزوم وحدت در عمل و موضع گیری برای پایان دادن به این اعمال جنایتکارانه علیه مردم بی دفاع فلسطین تاکید کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما خواهان تداوم مقاومت در همه اشکال آن به ویژه مقاومت مسلحانه و تشدید میدان‌های نبرد و میدان‌های رویارویی برای بازدارندگی و بیرون راندن اشغالگر از سرزمین و مقدسات خود هستیم.

شهرک نشینان صهیونیست روز سه‌شنبه (۳۱ خرداد) به کشاورزان در روستای «سکاکا» واقع در شمال استان سلفیت حمله کردند.

بر اساس این گزارش، یکی از شهرک نشینان با جسم برنده و تیز به «علی حسن حرب» حمله و این جوان ۲۸ ساله فلسطینی را زخمی کرد که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

پیش تر حماس نیز در بیانیه‌ای شهادت جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها را محکوم کرده و گفته بود: این جنایت در راستای جنگ کثیفی است که شهرک نشینان علیه مردم، اماکن مقدس و دارایی‌های ملت ما به راه انداخته‌اند.

پیش تر نیز شهرک نشینان صهیونیست به روستای فلسطینی «قریوت» در جنوب نابلس یورش بردند و به خانه‌ها و ساکنان آن حمله کردند.

شهرک نشینان افراطی صهیونیست با پشتیبانی و همراهی نظامیان رژیم اشغالگر همواره به خانه‌های فلسطینیان در روستاهای جنوب نابلس یورش و حمله می‌کنند.

از سوی دیگر، منابع خبری فلسطین صبح روز سه‌شنبه از بازداشت ۲۰ فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

نظامیان اشغالگر صهیونیستی دیروز هم در ادامه تجاوزات علیه خبرنگاران در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، «مصعب قفیشه» خبرنگار ۲۹ ساله فلسطینی را پس از حمله به خانه‌اش در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری بازداشت کردند.

منبع: ایرنا [۱]