- پرتال رسمی خبر رسانی انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران - https://www.apchen.com -

نفت هزاران بسته‌ معیشتی به نیازمندان اهدا کرد

نفت هزاران بسته‌ معیشتی به نیازمندان اهدا کرد

حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت-جنوب) یازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه را با تهیه و اهدای هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند برگزار کرد.

به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، عباس ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت-جنوب) در آیین یازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه که در آستانه عید سعید فطر برگزار شد، گفت: در این مرحله از رزمایش با استفاده از محل کمک‌های کارکنان شرکت‌های نفتی تعداد هزار بسته معیشتی شامل موادغذایی برای توزیع میان خانواده‌های نیازمند با کوشش پایگاه‌های بسیج تابع تهیه شده‌ است.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون با کمک‌های کارکنان در مجموع ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی و ۶ هزار و ۵۰۰ بسته‌ نوشت‌افزار تهیه و میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

پژمان قضایی‌پور، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری نیز در آیینی که به تازگی برای ارائه خدمات عام‌المنفعه به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر مناطق عملیاتی جنوب برگزار شده بود، از اهدای هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال از سوی این شرکت خبر داد و گفت: این بسته‌ها تهیه شد و برای توزیع میان خانواده‌های نیازمند شهرها و مناطق همجوار تأسیسات، در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفت.

وی اکرام خانواده‌های کم‌برخوردار در ماه مبارک رمضان را بسیار با فضیلت دانست و اظهار کرد: این شرکت برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی این سنت نیکو را در کنار دیگر خدمات عام‌المنفعه همواره مد نظر قرار داده است.

 

منبع اصلی [۱]