- پرتال رسمی خبر رسانی انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران - https://www.apchen.com -

شرکت مناطق نفتخیز جنوب ۱۳ قرارداد و توافق‌نامه امضا می‌کند

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از انعقاد ۱۳ قرارداد و توافق‌نامه همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران خبر داد.

 

نفتی ها /علیرضا دانشی همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران که از امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای نمایش آخرین دستاوردها و ارائه توانمندی‌های شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است، اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نمایشگاه ۱۳قرارداد، توافق نامه و تفاهم‌نامه همکاری با بخش‌های مختلف امضا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ۵ توافق نامه را با وزارت دفاع در حوزه‌های ساخت، تعمیر و تامین تجهیزات و ماشین آلات به امضا خواهد رساند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در این نمایشگاه همچنین ۵ قرارداد خرید مدیریت تدارکات و امور کالا به منظور خرید حدود ۴۰ قلم کالا مشتمل بر ۱۲۰۰ عدد به امضا می‌رسد.

دانشی عنوان کرد: در این نمایشگاه همچنین ۳قرارداد تولید بار اول میان مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های تولید کننده به امضا خواهد رسید.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نمایشگاه همچنین با جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا خواهد کرد./ایسنا

 

*
پرتال رسمی خبررسانی انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران