تهران
کد خبر:66220
پ

۹۰ نفر از اعضای طالبان در ولایت قندهار کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع افغانستان روز شنبه (۹۹٫۹٫۲۲) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ شبه‌نظامی طالبان در درگیری میان نیرو‌های امنیتی افغانستان با اعضای این گروه در ولایت قندهار کشته شدند. در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع ملی افغانستان در این […]


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع افغانستان روز شنبه (۹۹٫۹٫۲۲) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ شبه‌نظامی طالبان در درگیری میان نیرو‌های امنیتی افغانستان با اعضای این گروه در ولایت قندهار کشته شدند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع ملی افغانستان در این باره آمده است: شبه‌نظامیان طالبان به مناطقی از شهرستان‌های پنجوایی، ژیری، ارغنداب و میوند حمله کردند که پس از وقوع درگیری میان طرفین ۹ شبه‌نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر ارتش افغانستان طی عملیاتی دیگر علیه گروه طالبان، مقادیر زیادی مهمات و مین را نیز کشف و ضبط کرده است.

این در حالیست که نمایندگانی از طالبان و دولت افغانستان هم اکنون در شهر دوحه قطر در حال گفتگو برای حل و فصل اختلافات و دست یابی به صلحی پایدار در این کشور هستند.

گفتنی است، پس از حمله ائتلاف به سرکردگی آمریکا به افغانستان در سال ۲۰۰۱ میلادی به بهانه مبارزه با تروریسم، آمار‌ها آشکارا نشان می‌دهد که میزان خشونت، حملات تروریستی و ناامنی در این کشور همواره رو به افزایش بوده است.
منبع: دانشجو

کلیدواژه : داعشطالبانکابل
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید