تهران
کد خبر:73119
پ

پویش تبلیغات هوشمندانه 

  نخستین پویش تبلیغات هوشمندانه با هدف ارائه تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سراسر کشور برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه آثار فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی خود در قالب‌ فیلم مستند، تیزر، پادکست، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، کاریکاتور، پویانمایی و عکس با موضوع […]

 

نخستین پویش تبلیغات هوشمندانه با هدف ارائه تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سراسر کشور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه آثار فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی خود در قالب‌ فیلم مستند، تیزر، پادکست، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، کاریکاتور، پویانمایی و عکس با موضوع پوشاک(کیف و کفش)، لوازم خانگی، فرآورده‌های دخانی، کالای سلامت‌محور و فرآورده‌های نفتی در این پویش مشارکت نمایند.

«فرهنگ‌سازی در تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی»، «اهمیت و نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» و «اهمیت نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» به عنوان سه محور ویژه برای ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۱۹۹۳۹۸۵۵۱ در شبکه های اجتماعی یا تماس و هماهنگی با دبیرخانه کمیسیون‌ مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان متبوع، نسبت به ارسال آثار و محتواهای مردمی و حرفه‌ای اقدام نمایند.

مهلت ارسال آثار:
۳۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰

زمان معرفی آثار برگزیده و مراسم اختتامیه:
۱۲ تیرماه، همزمان با ایام سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز

تلفن دبیرخانه مرکزی: ۸۸۵۵۶۷۷۲ ۰۲۱

پست الکترونیک: pmth1400@gmail.com

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید