تهران
کد خبر:74101
پ

مذاکرات وین هنوز راه طولانی برای طی شدن دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی گفت که مذاکرات وین برای احیای برجام پیشرفت‌هایی داشته اما هنوز راه طولانی در پیش است. «آنتونی بلینکن» در گفتگو با روزنامه آمریکایی «فایننشال تایمز» در حاشیه نشست گروه هفت در لندن، مذاکرات وین را جدی توصیف کرد و مدعی شد که […]


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی گفت که مذاکرات وین برای احیای برجام پیشرفت‌هایی داشته اما هنوز راه طولانی در پیش است.

«آنتونی بلینکن» در گفتگو با روزنامه آمریکایی «فایننشال تایمز» در حاشیه نشست گروه هفت در لندن، مذاکرات وین را جدی توصیف کرد و مدعی شد که واشنگتن نشان داده که برای بازگشت متقابل به برجام آمادگی دارد.

وی ادعا کرد: حال باید دید آیا ایران آمادگی دارد و می‌تواند برای بازگشت به برجام تصمیم گیری کند.

بلینکن همچنین افزود که نمی‌تواند درباره تاثیر انتخابات ریاست جمهوری ایران بر مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای گمانه زنی کند.

وزیر خارجه آمریکا درباره گزارشات منتشر شده پیرامون مذاکرات مقامات ایران و عربستان در عراق هم گفت: اینکه ایرانی‌ها و سعودی‌ها با یکدیگر گفتگو می‌کنند چیز خوبی است. گفتگو همواره بهترین جایگزین است اما اینکه این گفتگوها به نتیجه‌ای منجر خواهد شد این موضوع دیگری است.
منبع: خبرگزاری مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید