تهران
کد خبر:65327
پ

ماجرای کم فروشی در جایگاه‌های سوخت چیست؟

  «کم فروشی در جایگاه‌های سوخت صحت ندارد.» سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان این جمله گفت: اصلا این موضوع که کسی هزینه ۴٠ لیتر بنزین را بپردازد، ولی ٣۵ لیتر دریافت کند، امکان ندارد.  باشگاه خبرنگاران نوشت: فاطمه کاهی با اشاره به کم فروشی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: […]

ماجرای کم‌فروشی در جایگاه‌های سوخت چیست؟ - ایسنا

 

«کم فروشی در جایگاه‌های سوخت صحت ندارد.» سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان این جمله گفت: اصلا این موضوع که کسی هزینه ۴٠ لیتر بنزین را بپردازد، ولی ٣۵ لیتر دریافت کند، امکان ندارد.

 باشگاه خبرنگاران نوشت: فاطمه کاهی با اشاره به کم فروشی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور طبق روال عادی و گذشته ماهی یکبار و توسط اکیپ‌های فنی مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد:روند کار را بررسی و چک کردم تمامی نازل‌های سوخت توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان استاندارد به طور دقیق بررسی می‌شود و این امکان اصلا وجود ندارد که کم فروشی صورت بگیرد.

وی افزود:اصلا این موضوع که کسی هزینه ۴٠ لیتر بنزین را بپردازد، ولی ٣۵ لیتر دریافت کند صحت ندارد و آن را به شدت تکذیب می‌کنم.

کاهی گفت:به طور کلی از نظر فنی امکان اینکه هوا موقع سوختگیری وارد باک خودرو شود وجود ندارد چرا که تمامی نازل‌های سوخت کشور دارای الکترو پمپ‌هایی هستند که داخل مخزن قرار دارند و امکان وارد شدن هوا به داخل باک خودرو صفر است.

او بیان کرد:در کل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با حساسیت به این موضوع می‌پردازد و مردم هم با خیال راحت سوختگیری خود را انجام دهند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد:توصیه ما به مردم این است که اگر هنگام سوختگیری متوجه کم فروشی بنزین شدند با شماره ٠٩۶٢٧ این موضوع را درجریان بگذارند تا همکاران ما به این مسئله رسیدگی کنند.

کاهی بیان کرد:ما این اطمینان را به مردم می‌دهیم که کنترل تمامی جایگاه‌های سوخت به طور مستمر و شبانه روز در حال انجام است.

منبع
خبرگزاری میزان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید