تهران
کد خبر:93289
پ

فرمانده کل سپاه: انتقام خون شهید خدایی را سخت پشیمان‌کننده از دشمن‌ خواهیم گرفت/ تمام امکانات سپاه متعلق به مردم آبادان است

گروه استان‌ها_ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه امکانات ما در اختیار مردم آبادان است و امکانت سپاه متعلق به آن‌ها‌ست. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌فرمانده کل سپاه پاسداران در سومین..

فرمانده کل سپاه: انتقام خون شهید خدایی را "سخت" و "پشیمان‌کننده" از دشمن‌ خواهیم گرفت/ تمام امکانات سپاه متعلق به مردم آبادان است

گروه استان‌ها_ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه امکانات ما در اختیار مردم آبادان است و امکانت سپاه متعلق به آن‌ها‌ست.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌فرمانده کل سپاه پاسداران در سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام امکانات سپاه متعلق به مردم آبادان است و هم فرمانده سپاه استان، شهرستان آبادان و همه عزیزان سپاهی و بسیجی در میدان حضور دارند و مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

سرلشکر سلامی در خصوص استفاده از ظرفیت‌ جهادگران برای کمک به حادثه ساختمان متروپل آبادان اشاره کرد: طبیعی است که کار جهادگران خدمت به مردم ایران است و قطعا از ظرفیت این عزیزان در تمام حوادث استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به انتقام خون شهید صیاد خدایی بیان کرد: همه می دانند که ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون همه عزیزان خودش را خواهد گرفت.

سلامی ادامه داد: واکنش‌های ما سخت خواهد بود و قطعا دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اجلاس مجمع جهادگران گفت: هدف اساسی از این اجتماع بزرگ این است که یک عزم به هم پیوسته جهادی در امتداد آن مجاهدت های خستگی ناپذیر و موثر برای ساختن کشور مهیا شود.

وی در پایان گفت: امروز این عزم بزرگ دوباره باید یک شکل جدید به خودش بگیرد و بسیجی ها در عرصه باید نسبت به گذشته خودشان هدف های بزرگ تر را دنبال کنند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید