تهران
کد خبر:57352
پ

فرماندار نیویورک: ترامپ صلاحیت تصمیم گیری در زمینه بازگشایی مدارس را ندارد

فرماندار ایالت نیویورک سخنان تازه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در زمینه بازگشایی مدارس در فصل پاییز را رد کرد. فرماندار ایالت نیویورک در آمریکا چهارشنه شب (۹۹٫۴٫۱۹) به وقت تهران از سخنان رئیس جمهور این کشور در زمینه بازگشایی مدارس در پاییز انتقاد کرد. به نوشته وبگاه هیل «آندرو کومو» فرماندار نیویورک در سخنانی […]

فرماندار ایالت نیویورک سخنان تازه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در زمینه بازگشایی مدارس در فصل پاییز را رد کرد.

فرماندار ایالت نیویورک در آمریکا چهارشنه شب (۹۹٫۴٫۱۹) به وقت تهران از سخنان رئیس جمهور این کشور در زمینه بازگشایی مدارس در پاییز انتقاد کرد.

به نوشته وبگاه هیل «آندرو کومو» فرماندار نیویورک در سخنانی در این زمینه با رد اظهارت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در زمینه بازگشایی مدارس گفت: «ترامپ صلاحیتی در زمینه اعلام بازگشایی مدارس ندارد.»

رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه (۹۹٫۴٫۱۸) گفت که دولت وی بر فرمانداران ایالت‌ها فشار وارد خواهد کرد تا مدارس در پاییز بازگشایی شوند. ترامپ گفت: «این خیلی مهم است؛ بنابراین ما قصد داریم فشار بسیار زیادی برای بازگشایی مدارس در پاییز وارد آوریم.»

ترامپ در ادامه مدعی شد که برخی مقامات خواستار آن هستند که مدارس بسته باقی بمانند، چون آن‌ها فکر می‌کنند که این از نظر سیاسی برای آن‌ها خوب خواهد بود.

تلاش ترامپ برای بازگشایی مدارس در آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که شیوع ویروس کرونا در این کشور بار دیگر اوج گرفته است. اینک شمار مبتلایان به «کووید-۱۹» (کروناویروس ۲۰۱۹) از ۳ میلیون نفر گذشته تا یک چهارم کل مبتلایان دنیا در آمریکا باشند.

جدیدترین آمار‌های «دانشگاه جانز هاپکینز» نشان می‌دهد ۳۰۰۹۶۱۱ نفر به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند که بالاترین رقم ابتلا در حال حاضر در دنیا است. برزیل با ۱۶۶۸۵۸۹ نفر در رتبه دوم قرار دارد.
منبع:خبرگزاری دانشجو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید