تهران
کد خبر:29078
پ

فرصت جذب سرمایه گذاری خارجی از ما، استفاده این امکان از شما…

قابل توجه انجمن ها، سندیکاها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی صنعت نفت پیرو نشست مورخ ۱۹ تیرماه سال جاری در محل اتاق تهران که با محوریت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، ایمیدرو، خانه معدن ایران، فدراسیون صنعت نفت ایران پیرامون بررسی […]

قابل توجه انجمن ها، سندیکاها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی صنعت نفت

پیرو نشست مورخ ۱۹ تیرماه سال جاری در محل اتاق تهران که با محوریت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، ایمیدرو، خانه معدن ایران، فدراسیون صنعت نفت ایران پیرامون بررسی راه کارها و چالش‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی برگزار ‌گردید، به استحضار آن دسته از مجموعه هایی که فرصت حضور در این نشست و جلساتی که به منظور انتقال دانش و تجربه برای نحوه ارائه استاندارد طرح ها و پروژه ها در سطح بین الملل برای صاحبان سرمایه را نداشته‌اند می‌رساند،

نشست اصلی برنامه ریزی شده که به “معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در بخش معادن و صنایع معدنی و نفت، گاز و پتروشیمی-Iran Mining and Petroleum 2017” می‌پردازد در تاریخ ۲۹ نوامبر الی ۰۱ دسامبر سال جاری (۱۰۸ آذر ماه) در بروکسل و لوگزامبورگ برگزار می‌گردد.

متولیان امر در حال شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات پروژه‌های مناسب با هدف جذب سرمایه‌گذاری خارجی می‌باشند و طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، فرصت معرفی حداکثر ۱۵ پروژه در نشست سرمایه گذاری آتی وجود خواهد داشت. لذا اولویت حضور به عنوان ارائه کننده با شرکت‌هایی است که اولا پروژه‌های آن‌ها از سطح بلوغ مناسبی برخوردار باشد، ثانیا زودتر اقدام کرده باشند. فلوچارت گام‌های ثبت‌نام و جدول هزینه‌ها، جهت استحضار، به پیوست موجود است. شایان ذکر است که این حرکت از حمایت سفارت‌های ایران و بلژیک و اتاق بلژیک و سازمان سرمایه گذاری و تجارت فلندرز نیز برخوردار است.

گروه پارسیان هوشمند، به عنوان همکار شرکت انگلیسی برگزارکننده Frontier Exchange ، مسوول انجام فرآیند ثبت نام و نیز آماده‌سازی شرکت‌ها در تهیه گزارش و فایل ارائه می‌باشد. این شرکت انگلیسی، برگزار‌کننده نشست‌های جذب سرمایه‌گذاری-Investment Roadshow– برای کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا است و نخستین نشست جذب سرمایه گذاری ایران- Showcase Iran 2016– در نوامبر سال گذشته در لندن با همکاری این مجموعه انجام پذیرفت.

از همین رو پیشنهاد می‌نماییم در صورت تمایل برای حضور در این نشست سرمایه‌گذاری، مراتب را از طریق نامه‌ای رسمی به اطلاع رسانده و تایید فرمایید تا سایر امور مرتبط صورت پذیرد. هم‌چنین، آقای خشایار عطایی، مسوول امور بین‌الملل با شماره تماس ۴۳۰۸۹۱۴۰ جهت هماهنگی‌های بیشتر خدمتتان معرفی می‌گردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید