تهران
کد خبر:72446
پ

صنعاء پیشنهادهای آمریکا برای بحران یمن در سطح مطلوب و واقعی نیست

به گزارش خبرگزاری ، «محمد علی الحوثی» یکی از مقامات ارشد جنبش انصار الله روز دوشنبه۹فروردین تاکید کرد که آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و همه کشورهای ائتلاف در پس جنگ در یمن هستند. وی در گفت وگو با شبکه روسیا الیوم گفت: آنچه که تیموثی لیندرکینگ فرستاده آمریکا با وساطت سلطنت عمان در اختیار یمن […]

به گزارش خبرگزاری ، «محمد علی الحوثی» یکی از مقامات ارشد جنبش انصار الله روز دوشنبه۹فروردین تاکید کرد که آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و همه کشورهای ائتلاف در پس جنگ در یمن هستند.

وی در گفت وگو با شبکه روسیا الیوم گفت: آنچه که تیموثی لیندرکینگ فرستاده آمریکا با وساطت سلطنت عمان در اختیار یمن قرار می‌دهد، هنوز به سطح مطلوب و واقعی نرسیده است.

محمد علی الحوثی با بیان اینکه ایالات متحده هنوز با چشم اندازهای صلح فاصله دارد، تاکید کرد که آنچه ارائه شده است فقط در حد صحبت است و هیچ متنی در این مورد وجود ندارد.

این مقام انصار الله تاکید کرد که انصار الله از آنچه سازمان ملل اعلام کند، حمایت خواهد کرد.

مسقط، پایتخت عمان این روزها شاهد فعالیت و رفت و آمدهای سیاسی و دیپلماتیک زیادی است و گفت‌وگوهای فشرده‌ای در راستای نیل به یک راه‌حل سیاسی برای پایان جنگ یمن صورت می‌گیرد.

«عبدالملک العجری» عضو تیم مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن نیز در صفحه توئیتر خود درباره گفت‌وگوهای سیاسی در عمان برای حل بحران یمن نوشت که دیدارها و گفت‌وگوهای فشرده‌ای در عمان با نماینده سازمان ملل، نماینده آمریکا و سوئد و اتحادیه اروپا انجام شد.

العجری با تقدیر از عمان، افزود: این تلاش‌ها در وهله اول در راستای برآورده کردن نیازهای بشر دوستانه است و این‌ها مسأله‌ای است که نباید وابسته به حل و فصل مسائل پیچیده نظامی و سیاسی باشد.

منبع:خبرگزاری فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید