تهران
کد خبر:71345
پ

سنای آمریکا طرح خروج اقتصاد از بحران کرونا را تصویب کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری به نقل از نیویورک تایمز، مجلس سنای آمریکا طرح ۱.۹ تریلیون دلاری «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور برای خروج اقتصاد از بحران کرونا را تصویب کرد. بر اساس این گزارش، این طرح روز شنبه (۹۹٫۱۲٫۱۶) با ۵۰ رای موافق در مقابل ۴۹ رای مخالف در مجلس سنای آمریکا […]


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری به نقل از نیویورک تایمز، مجلس سنای آمریکا طرح ۱.۹ تریلیون دلاری «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور برای خروج اقتصاد از بحران کرونا را تصویب کرد.

بر اساس این گزارش، این طرح روز شنبه (۹۹٫۱۲٫۱۶) با ۵۰ رای موافق در مقابل ۴۹ رای مخالف در مجلس سنای آمریکا به تصویب رسید.

این طرح یک بسته یک تریلیون و ۹۰۰ میلیارد دلاری برای احیای اقتصاد آمریکا در دوران همه‌گیری ویروس کرونا بشمار می رود و سومین بسته بزرگ کمک مالی پس از همه‌گیری کرونا در آمریکاست که با رای اعضای دموکرات مجلس سنا به تصویب رسید.

این در حالی است که این طرح به علت تغییرات زیادی که با طرح اولیه داشته است، باید از تصویب مجلس نمایندگان آمریکا هم بگذرد.

این بسته شامل کمک های مالی به آن دسته از افراد و خانواده های آمریکایی است که در دوران کرونا درآمد سالانه ای کم تر از ۷۵ هزار دلار دارند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هم از تصویب طرح از سرگیری رونق اقتصادی آمریکا در مجلس سنا که به گفته وی این کشور به طرز نا امید کننده ای به آن نیاز دارد، استقبال کرد.
منبع: خبرگزاری مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید