تهران
عکاس : اپچن
پ

دومین دوره گردهمایی کارآفرینان برتر انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران

دومین گردهمایی کارآفرینان برتر انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی برگزار شد.

انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی در دومین سال پیاپی “گردهمایی کارآفرینان برتر مهندسین پلیمر و شیمی” را باحضور مدیران، کارشناسان و صاحب نظران دانشگاهی و صنعتی شب گذشته، دوم اسفندماه ۱۳۹۰ در هتل پارسیان اوین برگزار کرد.

طی این مراسم دکتر علی عباسیان، دبیر کمیته برگزینندگان کارآفرینان برتر، دکتر رضا باقری را به عنوان استاد کارآفرین رشته مهندسی شیمی و پلیمر(استاد پلیمر دانشگاه صنعتی شریف( و مهندس امیرحسین بحرینی (مدیر عامل شرکت کمیاگران امروز) را به عنوان کارآفرین برتر صنعت معرفی و توسط انجمن از ایشان قدردانی شد.

در این گردهمایی با حضور و سخنرانی دکتر موالی زاده، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت کار، تعاون و رفاه و دکتر باقری مشاور بانک پاسارگاد به بیان دیدگاههای خود در راستای تقویت هرچه بهتر و بیشتر جایگاه علم مهندسی شیمی و پلیمر و توسعه آن در محافل صنعتی کشور پرداختند.

در انتهای این مراسم از پیشکسوتان صنایع پتروشیمی و نفت مهندس ربانی- مدیرعامل پتروشیمی باختر، مهندس سروشی – مدیر سابق نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران و دکتر ظهیر امامی – مدیر عامل شرکت فراسان و در خاتمه نیز از مهندس بیژن نامدار زنگنه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر سابق نفت بعنوان یکی از هوشنمدترین وزاری کابینه در سالهای اخیر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید