تهران
کد خبر:60001
پ

دنیای این روز‌های ما (۴)؛کاربلد

مرحوم کاظم‌پور اردبیلی، مرد عرصه طاقت‌فرسای دیپلماسی نفت ایران مصداق خوبان است. وی نمونه کاملی از عشق به کار و تلاش، عقلانیت و شعور، احساس مسئولیت و تعهد، ایثار، ذکاوت، صلابت و صراحت است. بی­‌شک، وی فرزند برومند این کشور بود که در عرصه نهادهای بین‌­المللی فعال در حوزه انرژی طی ادوار مختلف، همواره مورد […]

مرحوم کاظم‌پور اردبیلی، مرد عرصه طاقت‌فرسای دیپلماسی نفت ایران مصداق خوبان است. وی نمونه کاملی از عشق به کار و تلاش، عقلانیت و شعور، احساس مسئولیت و تعهد، ایثار، ذکاوت، صلابت و صراحت است.

بی­‌شک، وی فرزند برومند این کشور بود که در عرصه نهادهای بین‌­المللی فعال در حوزه انرژی طی ادوار مختلف، همواره مورد توجه و احترام تمامی دست­‌اندرکاران این عرصه قرار داشته و خواهد داشت. مهمترین دغدغه او آینده انرژی کشور، جایگاه ایران در آینده انرژی جهان و اوپک بود.

از این منظر، دلنوشته‌های شخصیت‌های برجسته عرصه دیپلماسی اقتصاد و صنعت نفت کشور از جمله آقایان مهندس اکبر ترکان، دکتر علی شمس اردکانی، جواد یارجانی و دکتر محمد حسین عادلی را نگاشتیم. به امید اینکه امتداد کاربلدان عاشق این مرز و بوم ادامه‌دار باشد.

انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران با همکاری فدراسیون صنعت نفت ایران کتابچه «دنیای این روز‌های ما (۴)؛ کاربلد» در یک مجموعه تهیه کرده ‌است. این کتابچه شامل مباحث زیر می‌باشد:

 

پیش‌گفتار

 

زندگی‌نامه

 

نبرد تعهد و تخصص (مهندس اکبر ترکان)

 

شمس اوپک(دکتر علی شمس اردکانی)

 

فراق یارجانی( جواد یارجانی)

 

ستیهنده عادل(دکتر سید محمد حسین عادلی)

 

دلنوشته صمیمانه

 

جهت تهیه کتاب می‌توانید با شماره ۰۲۱-۸۸۹۸۶۸۳۰تماس بگیرید.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید