تهران
کد خبر:81575
پ

بیگی نژاد/ تشکیل کامل دولت در نظارت بر بازار کالاهای اساسی موثر است

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با تشکیل مجموعه دولت هم نظارت بر بازار و هم اجرای قوانین با دقت و سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. هادی بیگی نژاد در گفت وگو با خبرگزاری، با تاکید بر ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار، بیان کرد: نکته اولی که وجود دارد این […]


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با تشکیل مجموعه دولت هم نظارت بر بازار و هم اجرای قوانین با دقت و سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با خبرگزاری، با تاکید بر ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار، بیان کرد: نکته اولی که وجود دارد این است که هنوز مجموعه دولت به طور کامل شکل نگرفته و لازم است هرچه سریع تر معاونین وزرا، استانداران، فرمانداران و مدیران کل استانی تعیین شوند. همواره عرف بر این بوده که با تغییر دولت این افراد نیز تغییر کرده اند و به نوعی زمینه حضور افراد با انگیزه برای پیشبرد امور فراهم شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اما هنوز در دولت جدید این پست ها به طور کامل تعیین تکلیف نشده و ما نیز پیگیر هستیم تا هرچه سریع تر این اتفاق رخ دهد. با تشکیل مجموعه دولت هم نظارت بر بازار و هم اجرای قوانین با دقت و سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تشکیل مجموعه دولت در کنترل بازار و نظارت بر توزیع کالاها نقش اساسی خواهد داشت. با تشکیل هرچه سریع تر مجموعه دولت جلوی تغییرات گسترده قیمت کالاها در بازار گرفته می شود. ما نیز در حال پیگیری هستیم تا مجموعه دولت هرچه سریع تر تکمیل شده و تمام ارکان دولت با هماهنگی برای کنترل قیمت کالاها و بهبود وضعیت معیشتی مردم گام بردارند.

منبع:خبرگزاری ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید