تهران
کد خبر:94977
پ

اهتمام جدی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی

به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در دیدار با نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم و کاهش مشکلات جوامع پیرامون از جمله اولویت‌ها و فعالیت‌های صنعت نفت در دولت سیزدهم است، گفت: با نظر مساعدی که شرکت ملی نفت ایران برای انجام […]

به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در دیدار با نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم و کاهش مشکلات جوامع پیرامون از جمله اولویت‌ها و فعالیت‌های صنعت نفت در دولت سیزدهم است، گفت: با نظر مساعدی که شرکت ملی نفت ایران برای انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه در جوامع پیرامون تأسیسات دارد، به‌دنبال الحاقیه‌ای برای گنجاندن پیوست مسئولیت اجتماعی برای همه پروژه‌های بیدبلند هستیم.

وی ادامه داد: کارگروه­‌هایی متشکل از مدیران و کارشناسان به‌منظور بررسی میدانی مشکلات موجود در آغاجاری و ارائه راهکارهای عملی برای برطرف کردن هرچه سریع‌تر آنها به‌منظور توسعه این شهر ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و امیدواریم با همکاری مثبتی که وجود دارد گام‌هایی برای کاهش و برطرف کردن مشکلات جوامع پیرامونی برداریم.

ضرورت اولویت‌بخشی به نیروهای بومی در پروژه‌های صنعت نفت

محمدطلا مظلومی، نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس نیز در این نشست گفت: با وجود منابع انرژی و چاه‌های متعدد نفت و گاز در آغاجاری، اما تناسبی بین این منابع و زندگی مردم منطقه وجود ندارد و متأسفانه همچنان شاهد معضلات و آسیب‌های اجتماعی فراوانی هستیم.

وی ضمن تشکر از نگاه رو به جلو و در جهت پیشرفت مدیرعامل و کارکنان مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: با توجه به اینکه نفت یک ثروت ملی به‌شمار می‌رود و پروژه‌های مربوط به آن همسو با چرخه اقتصادی کشور است، هدف ما نیز این است که در فضایی دوستانه و تعاملی به نحوی حرکت کنیم که ضمن توسعه و نگهداشت این صنعت، گام‌های مثبتی برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم برداریم.

نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس تأکید کرد: در پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه و طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید نفت، مطابق آیین‌نامه اجرایی برنامه ششم توسعه کشور، اولویت استخدام به نیروهای بومی اختصاص یابد تا شاهد اشتغال­‌زایی و امیدافزایی در میان مردم منطقه باشیم.

مظلومی ضمن برشمردن تعدادی از مشکلات و مسائل شهری و مرتبط با پروژه‌های اجرایی مناطق نفت‌خیز جنوب، از مدیرعامل مناطق نفت‌خیز برای گرفتن تصمیم‌ها و صدور دستورهای راهگشا برای برگزاری نشست‌های میدانی در محل پروژه‌ها و ارائه راهکارهای عملی تشکر کرد.

شایان ذکر است در این نشست فرماندار، شهردار آغاجاری، جمعی از مدیران و رؤسای ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز حضور داشتند و درباره همکاری بیشتر برای رسیدگی به مشکلات مردم به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید