تهران
کد خبر:71988
پ

انفجار در کابل ۳ کشته و ۱۱ زخمی بر جای گذاشت

سخنگوی پلیس کابل اعلام کرد که بامداد پنجشنبه (۹۹٫۱۲٫۲۸) بر اثر انفجار در یک مینی‌بوس در شمال شهر کابل سه غیر نظامی کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند. «فردوس فرامرز» به خبرنگار گروه بین الملل گفت که این انفجار در منطقه هفدهم شهر کابل رخ داده و موج حاصل از آن، یک خودروی دیگر […]


سخنگوی پلیس کابل اعلام کرد که بامداد پنجشنبه (۹۹٫۱۲٫۲۸) بر اثر انفجار در یک مینی‌بوس در شمال شهر کابل سه غیر نظامی کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.
«فردوس فرامرز» به خبرنگار گروه بین الملل گفت که این انفجار در منطقه هفدهم شهر کابل رخ داده و موج حاصل از آن، یک خودروی دیگر در نزدیکی مینی‌بوس مورد اشاره را نیز تخریب کرده است.

وی اضافه کرد: زخمی های این رخداد به بیمارستانها انتقال داده شده اما از حال آنها اطلاع دقیقی در دست نیست.

تاکنون شخص و یا گروهی مسؤولیت این رویداد را برعهده نگرفته است.

عصر سه‌شنبه گذشته (۹۹٫۱۲٫۱۹) نیز انفجاری مشابه در مینی بوس حامل کارمندان وزارت مخابرات و اطلاعات و فرهنگ در حوزه دوم امنیتی شهر کابل رخ داد که بر اثر آن چهار تن از جمله ۳ زن کشته و بیش از ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

دولت افغانستان گروه طالبان را مسؤول این بمب گذاری معرفی و تأکید می کنند که ادامه این حملات، روند صلح را متاثر ساخته و دستیابی به آن را مشکل می سازد.

انفجارهای هدفمند ماه های اخیر در کابل پایتخت افغانستان تشدید یافته و نگرانی های جامعه جهانی، حقوق بشر و سازمان ملل متحد را نیز برانگیخته است.
منبع: ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید