تهران
کد خبر:65351
پ

اخبار ضد و نقیض درباره ترور نافرجام شهردار استانبول

به گزارش خبرگزاری به نقل از المیادین، برخی منابع خبری شامگاه سه شنبه (۹۹٫۹٫۱۱) اخبار ضد و نقیضی درباره ترور نافرجام «اکرم امام اوغلو» شهردار استانبول ترکیه منتشر کردند. به گفته این منابع، گروه تروریستی داعش به عواملش دستور ترور شهردار استانبول را داده و نیروهای امنیتی با بازداشت چند عضو این گروه تروریستی در […]


به گزارش خبرگزاری به نقل از المیادین، برخی منابع خبری شامگاه سه شنبه (۹۹٫۹٫۱۱) اخبار ضد و نقیضی درباره ترور نافرجام «اکرم امام اوغلو» شهردار استانبول ترکیه منتشر کردند.

به گفته این منابع، گروه تروریستی داعش به عواملش دستور ترور شهردار استانبول را داده و نیروهای امنیتی با بازداشت چند عضو این گروه تروریستی در همین رابطه، تدابیر امنیتی امام اوغلو را تشدید کرده اند.

در همین حال، اداره پلیس امنیت ترکیه هم در اطلاعیه ای اعلام کرد که آنگونه که در رسانه‌ها منعکس گردیده است موضوع ترور نافرجام شهردار استانبول یا دستگیری عوامل آن واقعیت ندارد.

در این اطلاعیه آمده است: در برخی اوقات درباره اقدامات خرابکارانه و یا ترور شخصیت‌های مهم گزارشاتی دریافت می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: همزمان با انتقال موضوع به اشخاص ذیربط، برای افزایش ضریب امنیتی تدابیر لازم اتخاذ می‌شود، بنابراین به اطلاع می‌رسانیم آنگونه که در رسانه‌ها آمده است، موضوع ترور نافرجام شهردار استانبول و یا دستگیری عوامل آن واقعیت ندارد.
منبع: خبرگزاری مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید