تهران
کد خبر:65753
پ

یک شرکت پتروشیمی در راه عرضه اولیه

۴۲۰ میلیون سهم، معادل ۱۲ درصد سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا(نماد بوعلی) روز چهارشنبه (۱۹اذر ) عرضه اولیه می‌شود. به گزارش خبرگزاری، در روز چهارشنبه ( ۱۹ آذرماه)، تعداد ۴۲۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت “پتروشیمی بوعلی سینا” به عنوان پانصد وهفتاد و هشتمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در […]


۴۲۰ میلیون سهم، معادل ۱۲ درصد سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا(نماد بوعلی) روز چهارشنبه (۱۹اذر ) عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری، در روز چهارشنبه ( ۱۹ آذرماه)، تعداد ۴۲۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت “پتروشیمی بوعلی سینا” به عنوان پانصد وهفتاد و هشتمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “محصولات شیمیایی” گروه و طبقه “تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” بوعلی ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه، هر کد بورسی (حقیقی و حقوقی) می‌تواند حداکثر ۲۰۰ سهم در بازه قیمتی ۳، ۹۳۶ تا ۴، ۱۴۳ تومان معادل ۸۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری کند.

تعداد ۳۱۵میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق های سرمایه گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۱۰۵ میلیون سهم نیز صرفا به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه ( ۲۲ آذرماه)، به قیمت کشف شده در روز عرضه اختصاص خواهد یافت که ساز و کار عملیاتی آن و سهمیه صندوق های سرمایه گذاری متعاقبأ اعلام خواهد شد.

منبع:خبرگزاری ایسنا

کلیدواژه : بورسعرضه اولیه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید