تهران
کد خبر:92334
پ

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی  و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه امروزه بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک و مواد پلیمری در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان […]

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی  و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه امروزه بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک و مواد پلیمری در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می‌شود. این نمایشگاه امروزه ۱۵  دوره موفق را پشت سر گذاشته است.

 

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در تاریخ  ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ از ۸ صبح الی ۱۵، با حضور وزیران نفت و صنعت، تجارت و معدن (صمت)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرا، معاونان،  وزیر نفت، مدیران عامل شرکت‌های صنایع پتروشیمی، انجمن ها ، تشکل ها و فعالان صنایع پایین دستی و مشارکت ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در چهار گروه مواد اولیه پلیمری، ماشین‌آلات، کالای ساخته و نیمه‌ساخته و خدمات فنی و مهندسی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، با موفقیت برگزار شد.

 

هم‌زمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست، نمایشگاه مجازی ایران‌پلاست نیز برای مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی که امکان حضور فیزیکی در نمایشگاه نداشتند، در تاریخ نمایشگاهی ایران پلاست به‌مدت یک‌ماه دایر بود.

از ویژگی های این دوره حضور هیات های تجاری خارجی از بیش از ۱۵ کشور و برگزاری ده ها نشست تخصصی در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی و پلیمری بود.

 

انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران مفتخر بود که در پانزدهمین دوره این نمایشگاه در پاویون انجمن ملی صنایع پلیمر حضور داشته باشد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید