تهران
کد خبر:70568
پ

قیمت اتریوم و بیتکوین زیادی بالاست!

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری به نقل از رویترز، ایلان ماسک – میلیاردر مشهور آمریکایی- که اظهارات جنجال برانگیزی را در رابطه با ارزهای دیجیتالی بیان کرده، تنها یک روز پس از آن که خرید بیتکوین را عاقلانه تر از نگهداری وجه نقد دانسته بود، گفته است به نظر وی ارزش بیتکوین و اتریوم در […]


به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری به نقل از رویترز، ایلان ماسک – میلیاردر مشهور آمریکایی- که اظهارات جنجال برانگیزی را در رابطه با ارزهای دیجیتالی بیان کرده، تنها یک روز پس از آن که خرید بیتکوین را عاقلانه تر از نگهداری وجه نقد دانسته بود، گفته است به نظر وی ارزش بیتکوین و اتریوم در حال حاضر بیشتر از چیزی است که باید باشد!

اخیرا ارزش بازار بیتکوین از یک تریلیون دلار هم عبور کرده است و بسیاری از تحلیلگران انتظار ثبت کانال های بالاتر را برای این ارز دارند که ارزش آن از ۵۶ هزار دلار هم گذشته است. با وجود اظهارات ماسک ارزش اتریوم و بیتکوین در بازارهای جهانی رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

پیش از ایلان ماسک، بیل گیتس- دیگر ثروتمند مشهور آمریکایی- گفته بود سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی نکرده است و نظری هم در خصوص آن ها ندارد.

ماسک در حال حاضر بیش از ۴۸ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد و توصیه هایش اثرات زیادی روی عملکرد آن ها دارد. یک نمونه از این دست زمانی اتفاق افتاد که از واتس اپ انتقاد کرد و سیگنال را پیشنهاد داد. پس از این توییت سهام سیگنال ۱۱۰۰ درصد رشد کرد!

برخی از وکلای حقوقی هشدار داده اند که ماسک با ادامه روند کنونی و اظهارات خود ممکن است با اتهاماتی نظیر دخالت در روند بازار و به هم زدن جریان بازارها مواجه شود اما هنوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در خصوص اظهارات جنجالی ماسک موضع گیری خاصی را انجام نداده است.
منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید