تهران
کد خبر:94654
پ

فرمانده‌کل سپاه پاسداران: تهران لنگرگاه ثبات و آرامش انقلاب است/ اجازه دست‌درازی دشمن به امنیت مردم را نمی‌دهیم

سردار سلامی گفت: با خدمت به مردم، روحیه فداکاری و گذشت اجازه نمی‌دهیم که دست دشمن به حریم امنیت ما برسد و امنیت را مردمی می‌کنیم. – اخبار سیاسی – به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ سردار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده ق..

فرمانده کل سپاه پاسداران: تهران لنگرگاه ثبات و آرامش انقلاب است/ اجازه دست‌درازی دشمن به امنیت مردم را نمی‌دهیم

سردار سلامی گفت: با خدمت به مردم، روحیه فداکاری و گذشت اجازه نمی‌دهیم که دست دشمن به حریم امنیت ما برسد و امنیت را مردمی می‌کنیم.

سردار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه ثارالله تهران در آیین گرامیداشت سی‌امین سالگرد صدور فرمان تأسیس قرارگاه ثارالله تهران از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی) و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای این قرارگاه با اشاره به اینکه در دنیا یک نقطه مرکزی تدبیر، الهام، آگاهی، حرکت و راهبرد وجود دارد که با دنیای کفر و الحاد ستیز می‌کند، گفت: دشمن این نقطه را شناسایی کرده است و می‌داند که تحمیل شکست‌های پی‌درپی آنها به‌ویژه در بلاد اسلامی از این نقطه است.

وی افزود: دشمنان دریافته‌اند که شیب شتاب‌دار نزول قدرت آنها از این نقطه سرچشمه می‌گیرد و به همین جهت این نقطه، نقطه تقابل تمام دشمنی‌ها و همگرایی‌های شیاطین عالم و نقطه‌ای است که در آن همه توطئه‌ها خنثی می‌شود و آن شهر تهران است.

سرلشکر سلامی از تهران به‌عنوان لنگرگاه آرامش و ثبات انقلاب و جامعه نام برد و اضافه کرد: تهران شهری با دامنه‌های بین‌المللی و تأثیرات جهانی و نیز با مردمانی آگاه و بصیر است که سختی‌ها را با قدرت آگاهی و ایمان و تحمل پشت‌سر گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه “دشمنانی که ارزش‌های ما را تحریف می‌کنند به‌دنبال این هستند که آستانه تحمل مردم را کاهش دهند”، تسلیم را نسخه دشمن برای ملت ایران نامید و گفت: آنها دشمن هویت، عزت، استقلال، آزادی، شرف و کرامت ما هستند و هرگز نسخه سعادت ملت ایران را تجویز نمی‌کنند.

سرلشکر سلامی با ابراز اینکه مردم ایران می‌دانند که آنچه در ذهن رهبر معظم انقلاب می‌گذرد جز سعادت، پیشرفت، امنیت، استقلال، آزادی و حرمت این جامعه نیست تصریح کرد: قدرت فیزیکی یک نظام خوب است اما اگر حکمت رهبری پشت آن نباشد آن قدرت به عکس خود تبدیل می‌شود مانند آمریکا که فاقد یک رهبر با روحیه کاریزما است و از قدرت حکمت برخوردار نیست و همین امر باعث فرسایش روح جامعه می‌شود.

فرمانده‌کل سپاه با تأکید به اینکه “باید تولید امنیت کنیم نه اینکه مانع ناامنی بشویم”، خاطرنشان کرد: تولید امنیت به این معنا است که امنیت آن‌قدر بزرگ و ریشه‌دار باشد که هیچ چیز قادر به به‌هم زدن آن نشود، در حالی که جلوگیری از ناامنی آخرین مرحله از تلاش است و ما به بهترین روش می‌اندیشیم و آن روش تولید امنیت است.

فرمانده قرارگاه ثارالله تهران با بیان اینکه دشمن بر طبل تحریک اذهان مردم می‌کوبد، گفت: همه دستگاه‌ها باید تلاش خود را برای تولید امنیت انجام دهند تا مردم تلاش‌ها را در میدان ببینند.

سرلشکر سلامی در پایان از مردم به‌عنوان کلیدواژه قدرت نام برد و گفت: با خدمت به مردم، روحیه فداکاری و گذشت اجازه نمی‌دهیم که دست دشمن به حریم امنیت ما برسد و امنیت را مردمی می‌کنیم.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید