تهران
کد خبر:101692
پ

علی آزادی منش رئیس روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس شد

طی حکمی از سوی دکتر فرخ علیخانی، مدیرعامل گروه پتروپارس، علی آزادی منش به عنوان «رییس روابط عمومی و امور بین الملل» این مجموعه انتخاب شد. نفتی ها /طی حکمی از سوی دکتر فرخ علیخانی، مدیرعامل گروه پتروپارس، علی آزادی منش به عنوان «رییس روابط عمومی و امور بین الملل» این مجموعه انتخاب شد.    به […]



طی حکمی از سوی دکتر فرخ علیخانی، مدیرعامل گروه پتروپارس، علی آزادی منش به عنوان «رییس روابط عمومی و امور بین الملل» این مجموعه انتخاب شد.

نفتی ها /طی حکمی از سوی دکتر فرخ علیخانی، مدیرعامل گروه پتروپارس، علی آزادی منش به عنوان «رییس روابط عمومی و امور بین الملل» این مجموعه انتخاب شد.   
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس در حکم مدیرعامل گروه پتروپارس خطاب به آزادی منش آمده است:« نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی بدینوسیله به عنوان «مدیر روابط عمومی واموربین الملل» شرکت پتروپارس منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری مدیران و کارکنان ارزشمند این مجموعه، در انجام ماموریت های محوله موفق و موید باشید.»
لازم به ذکر است آزادی منش که از مدیران با تجربه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشور محسوب می شود، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بوده و پیش از این  نزدیک به۱۵ سال به عنوان مدیر ارشد «ارتباطات و بازاریابی»  در گروه مپنا و گسترش انرژی پاسارگاد فعالیت داشته است.       
مدرس و مربی حوزه ارتباطات و برند، مشاور کسب و کار با تمرکز بر برندسازی و روابط عمومی، مدل کسب و کار، بازاریابی، ارتباطات و روابط عمومی بخشی از فعالیت های آزادی منش در این حوزه است که از وی چهره ای علمی و متخصص در حوزه ارتباطات و روابط عمومی به نمایش می گذارد .
 

*
پرتال رسمی خبررسانی انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید