تهران
کد خبر:92689
پ

سوریه را ویران و ملتش را نابود کردیم

به گزارش خبرگزاری، الجارالله روز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) در توئیتی نوشت: از ائتلاف اسد با ایران انتقاد کردیم و سوریه را ویران و ملتش را نابود کردیم و جوخه های مرگ در آرزوی صندلی حکومت و ریاست را به سوریه فرستادیم. وی افزود: ما سوریه را مجبور به ائتلاف با ایران و روسیه کردیم. ما […]

به گزارش خبرگزاری، الجارالله روز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) در توئیتی نوشت: از ائتلاف اسد با ایران انتقاد کردیم و سوریه را ویران و ملتش را نابود کردیم و جوخه های مرگ در آرزوی صندلی حکومت و ریاست را به سوریه فرستادیم.
وی افزود: ما سوریه را مجبور به ائتلاف با ایران و روسیه کردیم. ما عامل کشتار و آوارگی ۱۰ ساله ملت سوریه هستیم.
الجارالله اضافه کرد: باید واقعیت را بگوییم، اسد ما را سرنگون کرد نه ما او را.

اعتراضات مردمی سوریه درسال ۲۰۱۱ با دخالت کشورهای غربی و عربی و ترکیه و اعزام تروریست های بین المللی از  ده ها کشورجهان در مدت کوتاهی به یک جنگ تمام عیار تبدیل شد.

کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با تامین مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی در ۱۱ سال گذشته بیشترین نقش را در شعله ور نگه داشتن آتش این بحران ایفا کردند.

بر اثر دخالت کشورهای عربی و غربی در این بحران بسیاری از زیرساخت های سوریه ویران و هزاران نفر کشته شدند.

حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیرخارجه پیشین قطر در چند مصاحبه پرده از گوشه ای از دخالت های کشورهای عربی و غربی در سوریه برداشته است.

ارتش سوریه طی بیش از ۱۱ سال مبارزه با گروههای تروریستی و تکفیری ، ضمن نابود کردن هسته های اصلی این گروهها ، موفق به آزاد سازی بخش وسیعی از خاک کشور از لوث وجود آنها شده است.

منبع: ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید