تهران
کد خبر:70684
پ

افزایش ۹۵ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول

شرکت پلیمر آریاساسول در دوره ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ۹۹ مبلغ ۱۵۴,۷۳۶ میلیارد ریال فروش محقق کرده که نسبت به دوره مشابه پارسال با رشد ۹۵ درصدی همراه بوده است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پلیمر آریاساسو..

افزایش ۹۵ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول

شرکت پلیمر آریاساسول در دوره ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ۹۹ مبلغ ۱۵۴,۷۳۶ میلیارد ریال فروش محقق کرده که نسبت به دوره مشابه پارسال با رشد ۹۵ درصدی همراه بوده است.

به نقل از شرکت پلیمر آریاساسول، این شرکت در دوره ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ۹۹ مبلغ ۱۵۴,۷۳۶ میلیارد ریال فروش محقق کرده که نسبت به دوره مشابه پارسال با رشد ۹۵ درصدی همراه بوده است. مبلغ فروش بهمن‌ماه ۱۸,۵۳۷ میلیارد ریال محقق شده که کاهش ۱۴ درصدی نسبت به ماه گذشته دارد، اما از میانگین مبلغ فروش در ۱۰ ماه گذشته ۳۶ درصد بیشتر است. از نظر فصلی تاکنون بهترین عملکرد فروش شرکت در فصل پاییز بوده و متوسط فروش در دو ماه دی و بهمن ۱۱ درصد از میانگین پاییز بالاتر بوده است.

تناژ فروش بهمن نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش داشته و مقدار کل تناژ فروش از ابتدای سال تا بهمن‌ماه نسبت به دوره مشابه پارسال چهار درصد افزایش نشان می‌دهد. قیمت فروش محصولات در مقایسه با بهمن‌ماه پارسال افزایش ۱۵۰ درصدی دارد.

شرکت پلیمرآریاساسول در بهمن‌ماه ۸۶ هزار تن محصول فروخته که ۵۵ هزار تن آن صادراتی بوده است. میانگین فروش ماهانه امسال ۹۱ هزار تن است و فروش ۱۱ ماه سال ۹۹ رشد ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ دارد.

درآمد فروش آریا در سه‌ماه ابتدایی سال به ترتیب ۷۳۴، ۹۰۶ و ۸۳۸ میلیارد تومان و در سه ماهه دوم به ترتیب ۱.۱۷۴، ۱.۱۷۱ و ۱.۳۵۶ میلیارد تومان بوده است. در پاییز ارقام فروش از مهرماه برابر ۱.۶۰۳، ۱.۵۶۳ و ۲.۲۱۴ میلیارد ثبت شد. در دی‌ماه هم عدد ۲.۱۶۷ میلیارد تومانی و در بهمن‌ماه نیز ۱.۸۵۳ میلیارد فروش گزارش شده است.

میانگین قیمت پلی‌اتیلن آریاساسول در فصل نخست و دوم ۹۹ به ترتیب ۱۰۳.۷۱۳ و ۱۵۸.۸۷۵ ریال برای هر کیلو بود که در فصل سوم به میانگین ۲۴۱.۶۵۲ رسید و در دی‌ماه با رشد ۲ درصدی نسبت به آذر، ۲۶۲,۷۱۰ و در بهمن نیز ۲۴۵.۴۵۷ ریال بود. قیمت‌های کنونی نسبت به میانگین ۱۱ ماه امسال افزایش ۳۳ درصدی دارد.

منبع اصلی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید