- پرتال رسمی خبر رسانی انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران - https://www.apchen.com -

جهانگیری گفته بود دیگر کسی امروز از گرانی و تورم حرف نمی‌زند! / باید در کتاب‌های درسی بنویسند چگونه در ۷ سال تورم ۴۰۰ درصد افزایش یافت

مهدی طغیانی گفت: آقای جهانگیری شما کارشناس اقتصادی نیستید که فقط نقد کنید. شما معاون اول دولت هستید و باید پاسخگو باشید

به گزارش خبرگزاری ، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: جالب است که این روز‌ها وعده عدم نیازمندی مردم به یارانه به جایی رسیده که وضعیت اقتصادی فعلی را دستاورد می‌نامند. البته در کتاب‌های درسی باید بنویسند که چگونه در ۷ سال ارزش پول ملی یک دهم و نقدینگی ۶ برابر و تورم ۴۰۰ درصد افزایش یافت.

وی افزود: آقای جهانگیری می‌گوید بودجه چوب ادب سیاستمداران است به ویژه سیاستمدارانی که شعار می‌دهند. ایشان که خود از مخترعین ارز ۴هزار و ۲۰۰ تومانی هستند،‌ای کاش زودتر به این آزمون‌ها و خطا‌ها پی می‌بردند تا بعد از ۷ سال نشنویم که “من بلد نیستم یا بودجه ادب می‌کند! ”

طغیانی ادامه داد: مردم خوب به یاد دارند که آقای جهانگیری فرمودند کسی امروز از گرانی و تورم حرف نمی‌زند و در دوران دولت‌های نهم و دهم قیمت ارز لحظه‌ای بالا می‌رفت. آقای جهانگیری در مناظرات فرمودند که دولت یازدهم باید آواربرداری کند. به نظرم تلاطم‌های ۹۱ و ۹۲ در مقایسه با دستپخت دولت در سال ۹۷ و ۹۸ پاره آجر هم نیست چه برسد به آوار. آقای جهانگیری شما کارشناس اقتصادی نیستید که فقط نقد کنید. شما معاون اول دولت هستید و باید پاسخگو باشید.

منبع:خبرگزاری دانشجو [۱]