- پرتال رسمی خبر رسانی انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران - https://www.apchen.com -

کاهش مصرف بنزین در استان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از کاهش ۵۱ درصدی مصرف بنزین از ابتدای سال ۹۹ در استان خبر داد.

کاهش مصرف بنزین در استان اردبیل

 سید حجت مدنی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش ۵۱درصدی مصرف بنزین در استان اظهار کرد: مصرف بنزین موتور در استان اردبیل در پانزده روز نخست  فروردین ماه سال‌جاری بیش از ۹ میلیون و ۷۰۰هزار لیتر بوده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به مقدار ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر کاهش یافته است.

 وی افزود:  توجه هم استانی‌ها به هشدارهای ستاد مبارزه با ویروس کرونا و رعایت اصل «در خانه بمانیم»، عدم تردد بی‌مورد و کاهش سفرهای غیرضروری در ایام تعطیلات نوروز به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در کاهش مصرف چشم‌گیر بنزین تاثیر بسزایی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان مرد: این روند نیز تا پیشگیری کامل این بیماری با توجه به رعایت مردم در این راستا ادامه‌دار خواهد بود.

مدنی ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از انتشار این ویروس در جایگاه‌های سوخت، تمامی سطوح جایگاه‌های عرضه سوخت به‌صورت روزانه و مستمر ضد عفونی می‌شوند و کارگران جایگاه ملزم به استفاده از دستکش یک‌بار مصرف و ماسک در جایگاه هستند.

وی اذعان داشت: به هم استانی‌های عزیز این اطمینان را می‌دهم که به هیچ وجه جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و گاز در راستای ارائه خدمات تعطیل نخواهند شد.