- پرتال رسمی خبر رسانی انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران - https://www.apchen.com -

لزوم افزایش تعامل صنایع پارس جنوبی با مناطق پیرامونی

سید علی پاک نژاد گفت: تعامل و همکاری صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با مناطق پیرامونی گسترش یابد.
پارس جنوبی
سید علی پاک نژاد، فرماندار شهرستان کنگان در دیدار با مدیران منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی اظهار داشت: حمایت‌های سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بویژه کمک‌های بهداشتی در خصوص پیشگیری از کرونا ستودنی است.
پاک نژاد اضافه کرد: هدف از تعامل دوجانبه میان مسئولان جوامع پیرامونی و صنعت نفت پیشرفت کشور است و ارتباط صحیح و دو سویه میان مسئولان شهرستان کنگان در تسریع پیشرفت پروژه‌های صنعت نفت از اهمیت بسزایی برخوردار است و لازم است این ارتباط دو سویه و تعاملی بیش از پیش گسترش یابد.
فرماندار شهرستان کنگان افزود: مدیریت ارشد منطقه ویژه پارس با مدیریت صحیح منابع و رسیدگی به مطالبات کارگری موفقیت چشمگیری داشته است و موید آن نیز عدم برگزاری تجمعات کارگری در خصوص پرداخت حقوق و معوقات در حوزه شهرستان کنگان بوده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اهمیت صنعت نفت و پیشرفت این صنعت در کشور بر هیچکس پوشیده نیست و عزم همه مسئولان نیز تسریع در بهره برداری از پروژه‌های صنعت نفت است که این امر جز با همکاری مسئولان منطقه میسر نخواهد بود.
سید پیروز موسوی پیشرفت و آبادانی کشور و منطقه را در گرو پیشرفت صنعت نفت دانست و تاکید کرد: دغدغه مشترک همه مسئولان آبادانی و رونق اقتصادی در کشور است بنابراین ما باید با در نظر گرفتن شرایط موجود و تدابیر لازم از همه امکانات برای رسیدن به این هدف استفاده کنیم.
موسوی اظهار داشت: پارس جنوبی که از آن به عنوان بزرگترین میدان گازی جهان یاد می‌شود نقش بسزایی در برنامه ریزی‌های کلان اقتصادی کشور دارد و همه ما در هر مقام و مسئولیتی که قرار داریم باید در پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای پارس جنوبی تلاش کنیم.