- پرتال رسمی خبر رسانی انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران - https://www.apchen.com -

اقدامات پتروشیمی شهید تندگویان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

پتروشیمی شهید تندگویان اقدامات خودرا برای آموزش کارکنان و خانواده های آنها در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان، ازهمان ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، اداره بهداشت شرکت، اقدامات آموزشی و پیشگیرانه خود را جهت آموزش کارکنان وخانواده‌ها آغاز کرد.

اداره HSE پتروشیمی شهید تندگویان ضمن تهیه پمفلت، پوستر و بنر‌های آموزشی مقابله با عفونت‌های تنفسی شایع و نصب آن‌ها درمکان‌های مختلف مجتمع، دوره‌های آموزشی مختلف برای کلیه نظافتچی‌ها درخصوص استفاده کامل از تجهیزات حفاظت فردی از جمله ماسک، دستکش، چکمه و.. برگزار ودراین دوره‌ها نحوه صحیح گند زدایی و نظافت روتین ومداوم تسهیلات بهداشتی ونظافت دستگیره‌ها، درب‌ها و پله‌ها را به آن‌ها آموزش داد.
اقدامات پتروشیمی شهید تندگویان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا
از طرف دیگر، با توجه به اینکه بهداشت فردی و اجتماعی برای مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس از اولویت بالایی برخوردار بوده است، این مجتمع علاوه بر دوره‌های آموزشی ذکر شده و همچنین تهیه لباس ایزوله برای مقابله با بیماران مبتلا به کرونا ویروس، اقدامات گسترده دیگری هم تاکنون انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان، تهیه و تحویل محلول ضد عفونی کننده تک نفره و ماسک FFP۳ به کلیه کارکنان، تهیه تب سنج لیزری وماسک پزشکی برای استفاده پزشکان اورژانس، نصب پوستر‌های شستشوی صحیح دست‌ها در کلیه تسهیلات بهداشتی، تهیه ونصب بطری‌های محتوی محلول‌های ضدعفونی کننده دست به همراه نگهدارنده آن‌ها درمکان‌های عمومی شرکت، تهیه و نصب ۷۰ عدد ژل ضدعفونی کننده جهت استفاده در واحد اورژانس مجتمع، تهیه عینک Safety eyewear برای کلیه پرسنل اورژانس، واقداماتی بهداشتی ونظارتی ویژه بر سرو غذای کارکنان را نام برد.