- پرتال رسمی خبر رسانی انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران - https://www.apchen.com -

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز: سیاست حاکم بر انرژی جهان نیازمند اصلاحات اساسی است

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز ایران گفت: برای اجتناب از آثار مخرب گاز های گلخانه ای بر محیط زیست، سیاست حاکم بر انرژی جهان نیاز به اصلاحات اساسی دارد.

محمدرضا قدسی‌زاده در گردهمایی بین‌المللی گاز آسیا – پاسیفیک ۲۰۱۷ APGC، در شهر «دیگو» کره جنوبی اظهار کرد: برای ایجاد تغییر در سیاست‌های انرژی با هدف ایجاد محدودیت در استفاده از سوخت‌های فسیلی و زغال‌سنگ و کاهش گازهای گلخانه‌ای، می‌توان از طریق امضای توافق‌نامه‌ و همکاری همه‌جانبه میان همه طرف های ذینفع، این مهم را اجرا کرد.

گفته وی، از ضرورت های این توافق‌نامه‌ جهانی، انجام یک‌سری اقدام های پایدار و اساسی، مشتمل بر تغییر در سبد انرژی جهان و الگوی مصرف است.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی گازتصریح کرد: مدیران دنیای انرژی باید با تغییر الگوی مصرف در حوزه انرژی، از انتشار گازهای گلخانه‌ای تا حد امکان جلوگیری کنند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز به عنوان رئیس کارگروه کاربری گاز (Utilization Committee)، گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده شرکت ملی گاز از بدو تأسیس تاکنون و برنامه‌های باقیمانده برای جمع‌بندی و تنظیم گزارش نهایی کارگروه به کنفرانس جهانی گاز در واشنگتن (WGC ۲۰۱۸) را ارائه داد.

به گزارش شرکت ملی گاز، گردهمایی بین‌المللی گاز آسیا –پاسیفیک از سوی شرکت گاز کره جنوبی (CO Gas) و تعدادی از شرکت‌های بین‌المللی نفت و گاز، به صورت سالانه برگزار می‌شود و به بحث پیرامون افزایش بهره‌وری و استفاده عمومی از گاز طبیعی به‌عنوان انرژی پاک و جنبه‌های گوناگون فنی و اقتصادی آن می‌پردازد.

گردهمایی بین‌المللی گاز آسیا –پاسیفیک ۲۷ تا ۲۹ سپتامبر (پنجم تا هفتم مهرماه) در شهر «دیگو» کره جنوبی برگزار شد.

 

روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران