تهران
کد خبر:62559
پ

پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران، ثبت‌نام پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری از طریق صفحه اول سایت انجمن و سایت کنفرانس آغاز شد.     علاقمندان می توانند به طور مستقیم از طریق بسته های طلایی، دانشجویی و ویژه اعضای انجمن نسبت به حضور در این کنفرانس بین‌المللی […]

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران، ثبت‌نام پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری از طریق صفحه اول سایت انجمن و سایت کنفرانس آغاز شد.

 

 

علاقمندان می توانند به طور مستقیم از طریق بسته های طلایی، دانشجویی و ویژه اعضای انجمن نسبت به حضور در این کنفرانس بین‌المللی اقدام نمایند. به دلیل گستردگی رویداد و حضور سخنرانان و مدعوین متعدد بین‌المللی در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام اقدام فرمایید.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران، کنداکتور پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری منتشر شد.

این رویداد در روزهای ۳۰ مهرماه و ۱ آبان ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی و از طریق پلتفرم ادوبی کانکت برگزار خواهد شد. سخرانان خارجی و داخلی با مقالات و سخنرانی های علمی، فنی و تخصصی گرد هم خواهند آمد تا رویدادی ویژه و مدرن را در شرایطی که پیک سوم کرونا کشور را در نوردیده است و هر روز روح و  جان بسیاری از هم وطنان را با مخاطره روبرو ساخته است، به بهترین شیوه و با بازدهی بیشینه به انجام رسانند.

هیات مدیره انجمن، دبیر کنفرانس، دبیر علمی کنفرانس و تمامی دست درکاران این رویداد تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رویدادی درخور و شایسته صنعت مستربچ و کامپاند کشور برگزار گردد.

از علاقمندان دعوت می شود تا با برنامه ریزی دقیق و کامل برای حضور  در این رویداد، به طور کامل از مقالات و سخنرانی های پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری بهره برداری نمایند.

برنامه کامل این رویداد را از اینجا دانلود نمایید. .

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید