تهران
کد خبر:46280
پ
بهمن ماه امسال و توسط بخش خصوصی

نخستین نمایشگاه بین‌المللی بخش پایین دست صنعت نفت برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی سیزدهم تا شانزدهم بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. به گزارش شانا به نقل از اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی ایران، نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از تشکل‌های خصوصی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، اتاق بازرگانی […]

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی سیزدهم تا شانزدهم بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش شانا به نقل از اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی ایران، نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از تشکل‌های خصوصی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، اتاق بازرگانی ایران و تهران، روابط عمومی‌های شرکت‌های ملی نفت، صنایع پتروشیمی، نماینده سازمان توسعه تجارت و نماینده شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و اعضای هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی به عنوان متولی و سیاست‌گذار و شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه برگزار شد.
در این نشست افزون بر تشریح اهداف برگزاری نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی توسط بخش خصوصی و ارائه گزارشی از روند دریافت مجوز برگزاری، فهرست گروه‌های کالایی که در نمایشگاه حضور خواهند داشت، تعیین شد.
نشست‌های تخصصی B to B (چهره به چهره تجاری)، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، صادرات، ارتباط با نهادهای دولتی و فضاهای کسب و کار مرتبط همچون بانک، بورس و بیمه همه از جمله کمیته‌های مربوط به نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت هستند که در این نشست بررسی شد.
در این نشست و طبق آرای حاضران در نشست، محمد ناصری، مشاور رئیس کل روابط عمومی وزارت نفت به عنوان رئیس شورا، اسلامی، دبیرکل انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (استصنا) به عنوان نائب رئیس و اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت گاز و پتروشیمی ایران به عنوان دبیرخانه و سعید رفیعی‌فر به عنوان دبیر این شورا انتخاب شدند.
نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ بهمن ۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع
خبرگزاری آریا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید