تهران
کد خبر:56690
پ
با بهبود داده‌های اقتصادی

قیمت نفت خام ۳ درصد جهش کرد

  پس از انتشار داده‌های اقتصادی قوی از آسیا و اروپا قیمت‌های نفت خام جهش کرد اما نگرانی از تشدید شیوع کرونا رشد قیمت‌ها را محدود نگاه داشت.  به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات روز دوشنبه (بامداد سه‌شنبه به وقت تهران)، پس از انتشار داده‌های اقتصادی قوی از آسیا و اروپا قیمت‌های نفت خام […]

قیمت نفت خام ۳ درصد جهش کرد

 

پس از انتشار داده‌های اقتصادی قوی از آسیا و اروپا قیمت‌های نفت خام جهش کرد اما نگرانی از تشدید شیوع کرونا رشد قیمت‌ها را محدود نگاه داشت.

 به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات روز دوشنبه (بامداد سه‌شنبه به وقت تهران)، پس از انتشار داده‌های اقتصادی قوی از آسیا و اروپا قیمت‌های نفت خام جهش کرد. با این حال نگرانی سرمایه‌گذاران از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، رشد قیمت‌ها را محدود کرد.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، ۱.۲۱ دلار یا ۳.۱ درصد جهش کرد و به ۳۹.۷۰ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، ۷۴ سنت یا ۱.۸ درصد جهش کرد و به ۴۱.۷۶ دلار رسید.

داده‌های کمیسیون اروپا نشان داد که شاخص حال‌وهوای اقتصادی این قاره در ماه ژوئن بهبود یافته و از ۶۷.۵ واحد در ماه می به ۷۵.۷ واحد رسیده است.

از سوی دیگر داده‌های اداره آمار چین نشان داد که سود شرکت‌های صنعتی چین در ماه می برای اولین بار پس از ۶ ماه رشد کرده است.

منبع
خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید