تهران

قوانین وب سایت

قوانین وب سایت

انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی

قوانین حفظ حریم خصوصی در سایت
انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی ایران بر این اعتقاد است که حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات اعضای انجمن و کاربران سایت از درجه اهمیت بسیاری برخوردار است و احترام ویژه ای برای این مسئله قائل است. هدف ما در اختیار قرار دادن محیط اینترنتی مملو از تجارب شخصی, منابع اطلاعاتی و سرویس های مختلف مرتبط با صنف مهندسین پلیمر و شیمی برای کمک کردن به رفع نیازهای شما عزیزان است . برای رسیدن به این هدف، در هنگام ثبت نام در سایت و به طور پیشرفته‌تری در هنگام عضویت، اطلاعاتی را از شما دریافت خواهیم کرد تا بتوانیم شناخت دقیق‌تری از نیازهای شما داشته باشیم. ما به هیچ عنوان اطلاعات شما را برای هیچکس خارج از سازمان خود افشاء نخواهیم کرد, مگر اینکه در این خط مشی حریم خصوصی به آن اشاره شده باشد. برای شرح تعهدات ما به حریم خصوصی شما , این توضیحات را جهت آگاهی شما دوستان عزیز تهیه و در اختیار کاربران محترم قرار داده ایم. در این توضیحات نوع اطلاعات از کاربران, زمان و چگونگی استفاده از اطلاعات شما, شیوه حفاظت اطلاعات شما توسط ما, کسانی که به اطلاعات شما دسترسی دارند و همچنین روش اصلاح اطلاعات اشتباه توسط شما کاملا تشریح شده است.

دریافت اطلاعات مستقیما از شما : بازدید کنندگان برای دسترسی به مطالب وب سایت نیازی به ثبت نام در سایت ندارند و وارد کردن اطلاعات اختیاری می‌باشد. این اطلاعات شخصی برای کمک رسانی و پشتیبانی از شما است, به عنوان مثال می توانید با در اختیار قرار دادن ایمیل خود از بروز ترین اخبار و مقالات و آموزشهای وب سایت بدون نیاز به بازدید دائمی اطلاع یابید.

جزئیات حفظ حریم خصوصی

 امنیت و محرمانگی : ما برای جلوگیری از, از بین رفتن, سوء استفاده, دستکاری غیر مجاز, اطلاعات کاربران و مشترکین وب سایت, از معیارهای امنیتی فنی مناسبی جهت حفاظت از اطلاعات تحت کنترل خود استفاده می نماییم. همچنین کلیه اطلاعات موجود در وب سایت متعلق به کاربران نیز در محیطی امن نگهداری و استفاده می شوند. اطلاعات اعضا, کاربران و اطلاعات مربوط به نحوه استفاده آنها از وب سایت به هیچ عنوان به شرکت های تبلیغاتی یا اشخاص جانبی به منظور مصارف تبلیغاتی, تجاری و بازاریابی قرار نخواهد گرفت. ما به هیچ عنوان اطلاعات شخصی شما را بدون هماهنگی با شخص شما در اختیار هیچ شخص یا شرکتی قرار نخواهیم داد مگر اینکه شخص یا شرکت مورد نظر جزء همکاران وب سایت باشد.
 سایر اطلاعات ارائه شده توسط شما: در برخی از قسمت های وب سایت ( اتاق گفتگو ( Forum)) شما می تواند نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نموده و با آنها همکاری اطلاعاتی نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که هرگونه اطلاعاتی که در این قسمت های مطرح شده باشد به منزله اطلاعات عمومی در نظر گرفته می شود و شما می بایست در هنگام استفاده از این امکانات به انتشار اطلاعات شخصی خود توجه لازم را داشته باشید.
 پیام های پیشرفت وب سایت: ما برای کاربران وب سایت بصورت زمانبندی شده اطلاعاتی از قبیل : امکانات جدید وب سایت , خبر های دنیای پلیمر و شیمی, مقالات و آموزش های جدید، برگزاری کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها و اطلاعاتی از این قبیل را ارسال می کنیم. این اطلاعات صرفا زمانی برای شما ارسال می شود که شما درخواست این سرویس را داده باشید و در صورت عدم تمایل شما به دریافت اینگونه اطلاعات می تواند به قسمت تماس با ما در وب سایت مراجعه کرده و درخواست عدم ارسال مطالب را به مدیران وب سایت ارسال نمایید.
 بروز رسانی واصلاح اطلاعات : اگر قصد تغییر یا اصلاح اطلاعات شخصی خود را در وب سایت دارید, کافی است به قسمت ورود اعضا مراجعه کنید و مورد مورد نظر را تغییر دهید و مجددا ذخیره نمایید.
 سوالات و پیشنهادات: لطفا سوالات و پیشنهادات خود را از طریق ایمیل info@apchen.com با ما در میان بگذارید.