تهران
کد خبر:61917
پ

سازمان بدر: دولت عراق باید در برابر تحریم‌های آمریکا در کنار ایران باشد

یک عضو ارشد سازمان بدر عراق با تاکید بر اینکه کشورش در جنگ با داعش مدیون ایران است، از دولت عراق خواست در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه تهران در کنار آن باشد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری، «محمد مهدی البیاتی» وزیر اسبق حقوق بشر عراق و عضو شورای مرکزی سازمان بدر به ریاست […]

یک عضو ارشد سازمان بدر عراق با تاکید بر اینکه کشورش در جنگ با داعش مدیون ایران است، از دولت عراق خواست در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه تهران در کنار آن باشد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری، «محمد مهدی البیاتی» وزیر اسبق حقوق بشر عراق و عضو شورای مرکزی سازمان بدر به ریاست «هادی العامری» از دولت عراق خواست در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران در کنار این کشور باشد.

محمد البیاتی در گفتگو با پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت: شورای امنیت، سازمان ملل و دیگر کشور‌ها در برابر تحریم‌های اقتصادی ظالمانه آمریکا علیه ایران باید در کنار این کشور باشند.

البیاتی گفت: ما عراقی‌ها در جنگی که علیه داعش داشتیم، مدیون ایرانی‌ها هستیم و اگر مهمات و فرمانده هان آن‌ها دراختیار ما نبود وضعیت عراق از آنچه اکنون است، متفاوت بود.

رهبر سازمان بدر در ادامه از دولت عراق خواست به منظور کاهش فشار تحریم‌های کمرشکن واشنگتن علیه تهران در کنار ایران بایستد و به آن کمک اقتصادی کند.

رهبر سازمان بدر عراق درباره انتخابات آتی آمریکا هم با بیان اینکه پیروزی «جو بایدن» در این انتخابات هیچ فرقی در سیاست خارجی واشنگتن ایجاد نخواهد کرد، گفت: همه آن‌ها صرفا یک عروسک خیمه شب بازی هستند که مطابق با برنامه‌هایی از پیش مشخص حرکت می‌کنند؛ اما امیدواریم سیاست اجرایی آتی با سیاست خصمانه کنونی ترامپ متفاوت باشد.
منبع: دانشجو

کلیدواژه : ایرانتحریمعراق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید