تهران
کد خبر:56705
پ

جزئیات تولید لوله‌های خط انتقال نفت گوره به جاسک

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز با اشاره به نقش این شرکت در اجرای خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک گفت: ۷۰ درصد از ‌کل تعهدات را تولید کرده‌ایم. مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز با اشاره به نقش این شرکت در اجرای خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک گفت: ۷۰ درصد از ‌کل تعهدات […]

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز با اشاره به نقش این شرکت در اجرای خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک گفت: ۷۰ درصد از ‌کل تعهدات را تولید کرده‌ایم.
جزئیات تولید لوله‌های خط انتقال نفت گوره به جاسک
مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز با اشاره به نقش این شرکت در اجرای خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک گفت: ۷۰ درصد از ‌کل تعهدات را تولید کرده‌ایم.

علی خنیفر  با اشاره به نقش شرکت لوله‌سازی اهواز به عنوان یکی از تولیدکنندگان پروژه استراتژیک خط انتقال نفت خام گوره به جاسک اظهار کرد: اجرای این طرح استراتژیک که از ابعاد مختلفی برای کشور ایران دارای اهمیت است، نتیجه اعتماد به صنایع و متخصصان داخلی است.

 

وی افزود: آغاز رسمی احداث خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک، نتیجه همراهی صنایع داخلی و خصوصا پذیرش ریسک‌های مالی و کیفی از سوی شرکت لوله‌سازی اهواز و حمایت‌های مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور بود. در این زمینه باید از تلاش‌های مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در حمایت از شرکت لوله‌سازی اهواز و کمک‌ به اجرای این طرح عظیم ملی به صورت ویژه تشکر کرد.

خنیفر ادامه داد: قطعا با این رویه، در آینده می‌توانیم گام‌های موثرتری در توسعه اهداف صنعتی و استراتژیک کشور برداریم.

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز گفت: متخصصان در شرکت‌های ایرانی در پی تحریم‌های دشمنان و با هدف رفع تهدیدات امنیتی، طرح تولید ورق لوله و ساخت لوله‌های خط انتقال نفت به جاسک را برعهده گرفته‌اند و با موفقیت در حال انجام آن هستند.

خنیفر ادامه داد: سهم لوله‌سازی اهواز، ۵۰ درصد از این پروژه یعنی ساخت ۵۰۰ کیلومتر لوله بود و عملکرد مناسب شرکت لوله‌سازی باعث شد ۲۵ درصد اضافه کاری به این شرکت ابلاغ شود و این شرکت بیشترین سهم را در تولید لوله نسبت به سایر لوله‌سازان در این پروژه داشته باشد.

وی افزود: شرکت لوله‌سازی اهواز از نظر کیفی و سرعت و پوشش لوله‌ها، کاملا منطبق با استانداردهای شرکت ملی نفت ایران کار خود را انجام داده و الزامات استاندارد را رعایت کرده است.

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز بیان کرد: تا پایان خردادماه امسال توانستیم ۷۰ درصد از ‌کل تعهدات را تولید و تولیدات را به صورت مستقیم برای لوله‌گذاری در طرح ارسال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با این سرعت، تا پایان شهریورماه تعهدات خودمان را به پایان برسانیم.

با تکمیل این طرح تا اسفندماه امسال، روزانه یک میلیون بشکه نفت ایران از بندر جاسک صادر می‌شود. روز گذشته (۵ تیرماه) رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس آغاز رسمی احداث خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک را اعلام کرد.

منبع
پایگاه خبری آفتاب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید