تهران
کد خبر:63302
پ

توئیتر به پست دونالد ترامپ برچسب “گمراه‌کننده” زد

توئیتر دونالد ترامپ را به خاطر گفتن اینکه “در آرای پستی مشکلات و اختلافات بزرگ وجود دارد” و تا سوم نوامبر لازم است که یک شمارش کامل صورت بگیرد، “گمراه‌کننده” خواند. به گزارش خبرگذاری، به نقل از روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب در توئیتی نوشت، در رای گیری پستی “مشکلات […]


توئیتر دونالد ترامپ را به خاطر گفتن اینکه “در آرای پستی مشکلات و اختلافات بزرگ وجود دارد” و تا سوم نوامبر لازم است که یک شمارش کامل صورت بگیرد، “گمراه‌کننده” خواند.

به گزارش خبرگذاری، به نقل از روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب در توئیتی نوشت، در رای گیری پستی “مشکلات بزرگ” وجود دارد؛ توئیتی که فورا از سوی توئیتر برچسب “گمراه کننده” خورده و جلوی اشتراکش گرفته شد.

او در توئیتش گفت: “اختلافات و مشکلات بزرگ در رای گیری پستی در سراسر آمریکا وجود دارد. لازم است که مجموع نهایی را در سوم نوامبر داشته باشیم”.

مشخص نشد که منظور ترامپ از “مجموع نهایی” چیست. ممکن است او خواستار این شده باشد که نتایج انتخابات در شب سوم نوامبر اعلام شود.

در انتخابات سال ۲۰۱۶ نتایج انتخابات در ساعت دو بامداد بعد از پیش دستی کردن‌ها در یک شب طولانی اعلام شد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که نتایج رقابت انتخاباتی امسال تا چند روز بعد انتخابات به دلیل میزان بی سابقه آرای پستی و این حقیقت که بسیاری از ایالات اجازه به شمردن آرای پستی قبل از روز انتخابات را نمی‌دهند، اعلام نشود.

او ممکن است خواستار این شده باشد که همه آرای پستی تا سوم نوامبر دریافت شده باشند.

چند ایالت به ویژه پنسیلوانیا همچنان آرای تاریخ سوم نوامبر را حتی اگر که سه روز بعد برسند، خواهند شمرد.

جمهوری خواهان امیدوارند که ایمی برت که اکنون رسما در کرسی دادگاه عالی منصوب شده سبب شود که رای گیری در پنسیلوانیا در سوم نوامبر خاتمه پیدا کند.

فیسبوک هم توئیت ترامپ را در که صفحه وی پست شد، “مشکل‌دار” دانست.

منبع:خبرگزاری ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید