تهران
کد خبر:56610
پ

تجمع شاغلان نفت و گاز مقابل وزارت نفت/ اعتراض به اجرا نشدن ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات

جمعی از شاغلان صنایع نفت و گاز کشور صبح امروز (دوشنبه/۹ تیر) در اعتراض به عدم اجرای ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، مقابل این وزارتخانه تجمع کردند.  جمعی از شاغلان صنایع نفت و گاز کشور صبح امروز در اعتراض به عدم اجرای ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، مقابل این […]

تجمع شاغلان نفت و گاز مقابل وزارت نفت/ اعتراض به اجرا نشدن ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات

جمعی از شاغلان صنایع نفت و گاز کشور صبح امروز (دوشنبه/۹ تیر) در اعتراض به عدم اجرای ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، مقابل این وزارتخانه تجمع کردند.

 جمعی از شاغلان صنایع نفت و گاز کشور صبح امروز در اعتراض به عدم اجرای ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، مقابل این وزارتخانه تجمع کردند.

معترضان در سال‌های گذشته با ارائه چند شکایت به دیوان عدالت اداری، درباره ضرورت اجرای این قانون رای گرفته‌اند.

۳۱ خرداد ماه سال جاری جمعی از ذی‌نفعان این قانون در نامه‌ای به «حسن روحانی» نوشتند: در تاریخ ۱۳۹۱/۰۲/۱۹ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت را تصویب نمود که پس از طی مراحل قانونی تأیید شورای محترم نگهبان، آئین‌نامه مذکور در تاریخ ۱۳۹۳/۰۹/۰۱ از سوی حضرتعالی به وزارت نفت ابلاغ گردید. اما از آئین‌نامه اشاره شده بند مربوط به ترمیم پایه‌های حقوق که مهمترین و امیدوارکننده‌ترین بخش قانون بود تاکنون اجرا نشده است. از آن تاریخ تاکنون اجرای این آئین‌نامه توسط وزیر محترم نفت و سایر مدیران ارشد وزارت نفت به صورت ناقص اجرا شده است.

معترضان در ادامه این نامه یادآور شده‌اند: به طوری که مفاد و پیوست‌های مهم و انکارناپذیر آن که منجر به اصلاح حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت می‌گردید، اجرا نشده و در مقابل اجرای آن مقاومت خاصی صورت می‌گیرد. کارکنان رسمی وزارت نفت، این عدم اجرای کامل آئین‌نامه را پیگیری کردند و بارها و به هر شکل و صورت و وسیله ممکن به شخص وزیر محترم و مدیران ارشد وزارت نفت متذکر شده‌اند اما مع‌الأسف نتیجه‌ای حاصل نشده و حتی از جانب وزیر محترم مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار گرفته‌ایم. العجب اخیراً وزیر محترم نفت در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام نموده‌اند قانون ماده ده به طور کامل اجرا شده است اما کی و کجا الله‌ اعلم!

 

منبع
ایلنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید