تهران
کد خبر:64456
پ

افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کانادا

به گزارش خبرگزاری به نقل از رویترز، «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا روز جمعه (۹۹٫۸٫۳۰) با درخواست از مردم کشورش برای ماندن در خانه به صراحت اعلام کرد که این کشور شاهد افزایش چشمگیر موارد ابتلای روزانه به بیماری کووید -۱۹ است که این امر می تواند سیستم درمانی این کشور را با چالشی جدی […]


به گزارش خبرگزاری به نقل از رویترز، «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا روز جمعه (۹۹٫۸٫۳۰) با درخواست از مردم کشورش برای ماندن در خانه به صراحت اعلام کرد که این کشور شاهد افزایش چشمگیر موارد ابتلای روزانه به بیماری کووید -۱۹ است که این امر می تواند سیستم درمانی این کشور را با چالشی جدی مواجه سازد.

در واقع، با راه افتادن دومین موج گسترده شیوع کرونا در سرتاسر این کشور پهناور، تعدادی از استانهای کانادا بار دیگر محدودیتهایی بر عبور و مرور شهروندان و کسب و کارها برقرار کردند.

با این حال، موارد ابتلای روزانه در کانادا همچنان رو به افزایش است و مقامات محلی از بی اعتنایی برخی شهروندان نسبت به رعایت تدابیر احتیاطی و پیشگیرانه گلایه می کنند.

«ترزا تام» رئیس بخش سلامت عمومی کانادا نیز پیش بینی کرد که تا پایان سال میلادی جاری (۲۰۲۰)، موارد جدید ابتلای روزانه ممکن است از کمتر از ۵،۰۰۰ مورد به حدود ۶۰،۰۰۰ مورد افزایش یابد. تام همچنین گفت که حتی در صورت رعایت محدودیتهای کنونی، موارد جدید ابتلای روزانه تا ۳۱ سپتامبر ۲۰۲۰، به بیش از ۲۰،۰۰۰ مورد در روز افزایش خواهد یافت.
منبع: خبرگزاری مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید