تهران
کد خبر:63004
پ

افراد مسن در آمریکا بیشتر از جوانان با بیکاری مواجه می‌شوند

برای اولین بار در ۵۰ سال اخیر از زمان شیوع ویروس کرونا افراد مسن در آمریکا با بیکاری بیشتری نسبت به جوانان مواجه شده‌اند. به گزارش خبرگزاری بین الملل، خبرگزاری آسوشیتدپرس سه شنبه شب (۹۹٫۷٫۲۹) گزارش داد، مطالعات جدید دانشگاه نیو اسکول در نیویورک سیتی نشان می‌دهد که به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاثیر […]


برای اولین بار در ۵۰ سال اخیر از زمان شیوع ویروس کرونا افراد مسن در آمریکا با بیکاری بیشتری نسبت به جوانان مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین الملل، خبرگزاری آسوشیتدپرس سه شنبه شب (۹۹٫۷٫۲۹) گزارش داد، مطالعات جدید دانشگاه نیو اسکول در نیویورک سیتی نشان می‌دهد که به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد آمریکا برای اولین بار در ۵۰ سال اخیر افراد مسن در این کشور نسبت به جوانان با بیکاری بیشتری مواجه هستند.

نتایج این مطالعه حاکی است، در حالی که افراد در هر سنی از مشکلات بیکاری ناشی از همه گیری کرونا رنج می برند، اما میزان بیکاری در میانسالان نسبت به جوانان بیشتر است.

در گزارش دانشگاه نیو اسکول آمده است که از زمان شیوع ویروس کرونا افراد ۵۵ سال به بالا زودتر شغل خود را از دست دادند و با سرعت کمتری نسبت به دیگر افراد در گروه سنی ۳۵ تا ۵۴ سال مجددا استخدام شده‌اند.

پیش از این در سال ۱۹۷۳ به مدت ۶ ماه نرخ بیکاری افراد مسن در آمریکا بیشتر از افراد جوان بود.

طبق مطالعه دانشگاه نیو اسکول تخمین زده می‌شود که ۱.۴ میلیون فرد بالای ۵۵ سال که در ماه آوریل (اردیبهشت) شغل خود را از دست دادند، همچنان بیکار هستند.
منبع: ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید