تهران
کد خبر:58804
پ

اجرای حدود چهار هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در قم

مدیرعامل شرکت گاز قم از اجرای حدود چهار هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع کار در سطح این استان خبر داد. مدیرعامل شرکت گاز قم گفت: سه هزار و ۹۱۹ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح استان اجرا و بیش از ۱۷۵ هزار علمک نصب شده است. علیرضا نصیری ،‌ افزود: هم اکنون […]

مدیرعامل شرکت گاز قم از اجرای حدود چهار هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع کار در سطح این استان خبر داد.

اجرای حدود چهار هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در قم

مدیرعامل شرکت گاز قم گفت: سه هزار و ۹۱۹ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح استان اجرا و بیش از ۱۷۵ هزار علمک نصب شده است.

علیرضا نصیری ،‌ افزود: هم اکنون ۱۶۸ ایستگاه T.B.S، C.G.S و C.G.S & T.B.S برای کنترل و تنظیم فشار و جریان گازرسانی در سطح شبکه‌های توزیع گاز استان قم فعال است.

وی تعداد روستاهای دارای قابلیت گازرسانی را ۱۶۱ مورد و تعداد روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز در سطح استان تا پایان سال گذشته را ۱۴۹ روستا عنوان کرد.

وی اضافه کرد: طرح گازرسانی به ۶ روستای بخش دستجرد و نیز روستای خرم آباد در بخش سلفچگان در دست اجراست که امیدواریم در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گفته نصیری، مصرف گاز طبیعی در استان قم در سال ۹۸، به میزان ۲ میلیارد و ۵۷۸ میلیون مترمکعب بوده که در مقایسه با سال ۹۷، بیش از هفت درصد رشد داشته است.

وی در ادامه به تلاش برای رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در فرآیندهای درون و برون سازمانی، کاهش میزان انتشار کربن و گازهای موثر در گرمایش جهانی در بخش محیط زیست، کاهش مصرف انرژی، ترویج ایمنی گاز طبیعی برای استفاده مشترکین گاز، ارتقای شاخص‌های قانون سلامت اداری، نظارت بر عملکرد سازمان‌ها در مصرف گاز طبیعی و آموزش نکات ایمنی در مدارس تاکید کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز در سال گذشته، بیان کرد: این طرح با هدف صرفه‌جویی مالی و کمک به محیط زیست اجرا می‌شود و اجرای آن به ارتقای کیفیت، ارائه خدمات به مشترکان و تسریع در وصول مطالبات کمک زیادی می‌کند.

منبع
جماران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید