تهران
کد خبر:62556
پ

🚀 کربن‌ایکس: اولین فراخوان جذب استارتاپ در شتابدهنده کربن

کربن در این فراخوان به دنبال هسته‌های فناور و استارتاپ‌های توانمند در زمینه‌های نانو و مواد پیشرفته، زیست‌فناوری، شناختی و هوش‌مصنوعی و اینترنت اشیاست. منظور از هسته فناور یا استارت‌آپ، گروهی است که تلاش آزمایشگاهی برای توسعه محصول/خدمت را آغاز کرده و توانسته‌اند دست کم یک نمونه اولیه یا آزمایشگاهی از محصول مورد نظر خود بسازند، گرچه این […]

کربن در این فراخوان به دنبال هسته‌های فناور و استارتاپ‌های توانمند در زمینه‌های نانو و مواد پیشرفته، زیست‌فناوری، شناختی و هوش‌مصنوعی و اینترنت اشیاست.

منظور از هسته فناور یا استارت‌آپ، گروهی است که تلاش آزمایشگاهی برای توسعه محصول/خدمت را آغاز کرده و توانسته‌اند دست کم یک نمونه اولیه یا آزمایشگاهی از محصول مورد نظر خود بسازند، گرچه این نمونه اولیه هنوز کارآیی لازم را نداشته و با الزامات بازار یا خواسته‌های مشتری فاصله زیادی داشته باشد. کربن در این فراخوان از پذیرش هسته‌های فناور و استارت‌آپ‌هایی که صرفاً ایده یا طرحی روی کاغذ دارند، معذور است.

کربن پیشتر در قالب پلتفرم آی‌چلنج بیش از همه بر نانوفناوری تأکید داشته است؛ اما به طور موازی در سایر فناوری‌های موسوم به ژرف‌فن (Deep Tech) نیز فعالیت می‌کند.

 

جذب استارتاپ‌های توانمند و نوآور در حوزه‌ فناوری‌های ژرف (Deep Tech):

🔸 نانوفناوری و مواد پیشرفته ⚛️

🔸 سلامت و زیست‌فناوری 🧬

🔸 فناوری شناختی و هوش مصنوعی 🦾

🔸 اینترنت اشیا 🌐

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید