تهران
کد خبر:46131
پ
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف محموله ۹۰ هزار لیتری گازوئیل قاچاق در زاهدان خبر داد.

۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان کشف شد

سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده فرآوردهای نفتی توسط اعضای سازمان یافته یک باند قاچاق به مرزهای جنوب شرق کشور، با توجه به حساسیت موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری […]

سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده فرآوردهای نفتی توسط اعضای سازمان یافته یک باند قاچاق به مرزهای جنوب شرق کشور، با توجه به حساسیت موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق آغاز کرد که در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این افراد به طور سازمان یافته اقدام به خرید گسترده محصولات نفتی از استان‌های مرکزی و انتقال آن به مناطق مرزی جنوب شرق و سپس کشور پاکستان می‌کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه تحقیقات با رصد اطلاعاتی پلیس مشخص شد اعضای این باند با سه دستگاه تریلی به سمت زاهدان در حرکتند.
وی ادامه داد: با اطلاعات بدست آمده تیم‌های نامحسوس پلیس با کنترل خودروهای عبوری در مسیر نصرت آباد – زاهدان خودروها را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه متوقف کردند.
سردار قنبری با اشاره به کشف ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از این سه خودرو تریلی خاطر نشان کرد: افراد متخلف پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
وی با تاکید بر لزوم برخورد جدی با قاچاق کالا برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی و لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در برخورد بدون مماشات با اخلاگران اقتصادی و قاچاقچیان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید