تهران
کد خبر:56438
پ
نماینده مردم ایلام در مجلس تاکید کرد؛

لزوم جذب ۳ درصد درآمدهای نفتی برای توسعه استان ایلام

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس بر لزوم جذب سه درصد درآمدهای نفتی برای توسعه استان ایلام تاکید کرد و گفت: در نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی کشور، دچار مشکل ساختاری در توازن هستیم.  علی اکبر بسطامی ظهر روز شنبه در جلسه قرارگاه سازندگی هلیلان در استانداری ایلام با حضور معاون مناطق محروم ریاست جمهوری […]

لزوم جذب ۳ درصد درآمدهای نفتی برای توسعه استان ایلام

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس بر لزوم جذب سه درصد درآمدهای نفتی برای توسعه استان ایلام تاکید کرد و گفت: در نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی کشور، دچار مشکل ساختاری در توازن هستیم.

 علی اکبر بسطامی ظهر روز شنبه در جلسه قرارگاه سازندگی هلیلان در استانداری ایلام با حضور معاون مناطق محروم ریاست جمهوری اظهار کرد: در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه، مدیران و نمایندگان از هم اکنون باید با رایزنی خلاهایی که مانع چانه زنی‌ها برای جذب اعتبارات بیشتر برای ایلام شده است را برطرف کنیم.

وی گفت: باید حتماً جذب سه درصد بودجه توازن بخشی و سه درصد درآمدهای نفتی را در اولویت پیگیری قرار دهیم که برای توسعه استان حائز اهمیت است.

بسطامی تصریح کرد: اگر پیوست مسئولیت‌های اجتماعی که چهار درصد کل سرمایه گذاری‌های بزرگ نفتی در استان است را جذب کنیم، اعتباری حاصل می‌شود که می‌توان اشتغالزایی بسیاری برای استان ایجاد کرد که در این زمینه رایزنی‌های آن را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: دولت باید برای مناطق محروم، مشوق‌های سرمایه گذاری بیشتر و بهتری ارائه دهد.

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه ما به دنبال عدالت هستیم نه مساوات، افزود: در مورد ایلام عدالت رعایت نشده است.

وی گفت: باید سهم ایلام بیش از چیزی که هست در نظر گرفته شود که عدالت تحقق یابد.

بسطامی بیان کرد: محرومیت ایلام فراتر از چیزی ست که اعتبارات تخصیص یافته به آن نشان می‌دهد.

منبع
خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید