تهران
کد خبر:62673
پ

رفع تصرف ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی در جزیره قشم

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از ۱۹۰ هکتار اراضی ملی در جزیره قشم به ارزش تقریبی هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش خبرگزاری، علی صالحی اظهار کرد: این رفع تصرفات ۱۹۰ هکتاری پس از طی روند قانونی و انجام استعلامات موردنیاز از مراجع ذیربط با صدور دستور قضایی […]

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از ۱۹۰ هکتار اراضی ملی در جزیره قشم به ارزش تقریبی هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری، علی صالحی اظهار کرد: این رفع تصرفات ۱۹۰ هکتاری پس از طی روند قانونی و انجام استعلامات موردنیاز از مراجع ذیربط با صدور دستور قضایی به مرحله اجرا درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: با حضور دادستان عمومی و انقلاب قشم در محل، مأموران یگان حفاظت از اراضی ملی با همکاری پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان قشم نسبت به رفع تصرف و اعاده وضع سابق این اراضی اقدام کردند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: همچنین به دستور مقام قضایی، ۸ عدد تابلو بزرگ هشدار اراضی ملی و دولتی در محدوده این اراضی نصب شده است.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان در پایان با هشدار به متصرفین اراضی ملی تأکید کرد: هر گونه زیاده خواهی و دست اندازی به منابع طبیعی، واکنش شدید دستگاه قضایی و مجازات متخلفین را به همراه خواهد داشت.

منبع:خبرگزاری دانشجو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید