تهران
کد خبر:45949
پ

رشد ۲۵ درصدی ظرفیت تولید پتروشیمی تندگویان

مدیرعامل پتروشیمی شهیدتندگویان گفت: این شرکت در ۶ ماه نخست امسال ۲۵ درصد افزایش ظرفیت تولید نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است. به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدرضا قاسمی‌شهری درباره مقدار تولید امسال شرکت پتروشیمی تندگویان اظهار کرد: نبود هیچ‌گونه مشکلی در تأمین نیاز پت کشور خود گواه این […]

مدیرعامل پتروشیمی شهیدتندگویان گفت: این شرکت در ۶ ماه نخست امسال ۲۵ درصد افزایش ظرفیت تولید نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدرضا قاسمی‌شهری درباره مقدار تولید امسال شرکت پتروشیمی تندگویان اظهار کرد: نبود هیچ‌گونه مشکلی در تأمین نیاز پت کشور خود گواه این موضوع است که تحریم‌ها تأثیری بر روند تولید این شرکت نداشته است.
وی در مورد طرح‌های توسعه‌ای شرکت پتروشیمی شهید تندگویان افزود: این شرکت اجرای واحدی با ظرفیت روزانه ۴۵۰ تن را که محصول آمورف را به باتل گرید تبدیل می‌کند در دستور کار دارد و به احتمال زیاد با یک شرکت داخلی برای انجام آن همکاری خواهد کرد.
قاسمی‌شهری تصریح کرد: همچنین مطالعات اقتصادی و امکان‌سنجی اولیه اجرای دو واحد MEG به ظرفیت سالانه ۲۰۰ هزار تن برای این شرکت در حال تهیه است که به‌طور مستقیم از متان به MEG برسیم.

منبع
خبرگزاری آریا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید