تهران
کد خبر:54062
پ

ذخیره‌سازی نفت خام آمریکا کاهش یافت

مؤسسه نفت آمریکا اعلام کرد ذخیره‌سازی نفت خام ایالات متحده در هفته گذشته ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه کاهش یافته است. به نقل از رویترز، داده‌های گروه صنعتی مؤسسه نفت آمریکا (API) نشان داد حجم ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی ایالات متحده در حالی افزایش یافته که حجم ذخیره‌سازی نفت و بنزین با کاهش روبه‌رو بوده […]

ذخیره‌سازی نفت خام آمریکا کاهش یافت

مؤسسه نفت آمریکا اعلام کرد ذخیره‌سازی نفت خام ایالات متحده در هفته گذشته ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه کاهش یافته است.

به نقل از رویترز، داده‌های گروه صنعتی مؤسسه نفت آمریکا (API) نشان داد حجم ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی ایالات متحده در حالی افزایش یافته که حجم ذخیره‌سازی نفت و بنزین با کاهش روبه‌رو بوده است.

ذخیره‌سازی نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۵ ماه مه (۲۶ اردیبهشت‌ماه)، با ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه کاهش، به مجموع ۵۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه رسید. در حالی که پیش از این تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند ذخیره‌سازی نفت، یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه افزایش خواهد یافت.

طبق گزارش مؤسسه نفت آمریکا، ذخیره‌سازی نفت خام در کاشینگ ایالت اوکلاهما، قلب شبکه خط لوله انتقال آمریکا، ۵ میلیون بشکه کاهش یافته است.

داده‌های این مؤسسه نشان داد ظرفیت بهره‌گیری از پالایشگاه‌های ایالات متحده آمریکا ۲۲۹ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

ذخیره‌سازی بنزین نیز ۶۵۱ هزار بشکه کاهش یافت، در حالی که پیش از این تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند این رقم ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه خواهد بود.

ذخیره‌سازی فرآورده‌های میان تقطیری که شامل نفت‌گاز و نفت حرارتی می‌شود، نیز ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه افزایش یافت، در حالی که پیش از این انتظار می‌رفت این افزایش تنها یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه باشد.

داده‌های مؤسسه نفت آمریکا نشان داد واردات نفت خام ایالات متحده در هفته گذشته، ۹۴۱ هزار بشکه در روز کاهش یافته است.

منبع
خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید