تهران
کد خبر:51494
پ
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام کرد؛

تداوم توزیع روزانه ۱۰ هزارتن کود اوره تا پایان اردیبهشت ماه

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با وجود شرایط فعلی کشور، روزانه حدود ۱۰ هزارتن کود اوره از پنج شرکت پتروشیمی داخلی تامین و توزیع می شود که تلاش داریم این روندتا پایان اردیبهشت ماه ادامه یابد. به گزارش روز یکشنبه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، «حمید رسولی» در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران استانی این […]

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با وجود شرایط فعلی کشور، روزانه حدود ۱۰ هزارتن کود اوره از پنج شرکت پتروشیمی داخلی تامین و توزیع می شود که تلاش داریم این روندتا پایان اردیبهشت ماه ادامه یابد.

به گزارش روز یکشنبه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، «حمید رسولی» در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران استانی این شرکت ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت در سال ۹۸ افزود: این شرکت علیرغم سه وقفه طولانی در تحویل کود از شرکت‌های پتروشیمی در تیر، مهر و بویژه در دی و بهمن ماه سال ۹۸ تلاش کرد تا با افزایش میزان تحویل روزانه و توزیع کود اوره به روزانه ۱۰ هزارتن همه نیاز کشاورزان به این کود را براساس برنامه ابلاغی وزارت متبوع تامین کند.

وی اظهارداشت: این شرکت در سال ۹۸ با تامین و توزیع بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزارتن کود نسبت به سال ۹۷ و میانگین ۱۰ ساله رشد قابل توجهی را در این امر تجربه کرد، تا جائی که بیش از ۹۶ درصد کودهای کشاورزی یارانه ای کشور در سال ۹۸ از طریق این شرکت تامین، تدارک و توزیع شد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تصریح کرد: این شرکت از ابتدای سال جاری که ۱۰ روز از آن گذشته توانسته است بیش از ۱۰۵ هزارتن کود اوره از پنج شرکت پتروشیمی تولید کننده کود اوره تامین و توزیع کنند که در نوع خود رکورد مهم دیگری محسوب می شود.

رسولی ضمن برشمردن اقدامات موثر شرکت در این زمینه گفت: رفع بحران های موجود بر سر راه تامین و توزیع کود اوره نظیر قطع گاز شرکت های پتروشیمی، مشکلات مالی بویژه عدم دریافت یارانه، مشکلات حمل و نقل و نظائر آن، از مدیران استانی خواست تا با توجه به نتایج چشمگیر شرکت در تامین و توزیع کودهای کشاورزی بویژه کود اوره که مورد رضایت و تائید مدیران ارشد وزارت متبوع بوده است.

وی، از مدیران استانی و راوبط عمومی شرکت خواست که با برقراری ارتباط موثر با مدیران سازمان جهاد کشاورزی در استان‌ها و تشکل‌ها و نهادهای کشاورزی تصویر واضحی از فعالیت‌های شرکت در این زمینه ارائه و اجازه ندهند برخی اطلاعات منفی از سوی افراد مغرض یا بی اطلاع در جلسات یا رسانه ها، فضای ذهنی مسئولین استان‌ها و ذینفعان بخش را آلوده کند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به برنامه تامین و توزیع کودهای کشاورزی در سال جاری اشاره کرد و گفت: میزان تطابق فعالیت‌های شرکت از ابتدای سال ۹۹ را با برنامه ابلاغی وزارت متبوع خوب ارزیابی کرد و از مدیران استانی خواستند تا با تعامل مثبت با روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی وظایف شرکت را در محدوده برنامه ابلاغی وزارت متبوع، تفهیم کنند.

رسولی ضمن تاکید برضرورت حرکت عمومی مدیران استانی شرکت در چارچوب برنامه ها و تعامل مثبت با روسای سازمان‌ها و سایر ذینفعان بخش، از آنها خواست تا نظارت کامل بر رفتار و عملکرد خود، کارکنان و مجموعه های مرتبط نظیر کارگزاران توزیع نهاده ها بویژه در چارچوب طرح پایش را داشته و روحیه خود و همکاران را به سمت تسهیل در انجام امور و اجرای کار و مانع زدائی پیش ببرند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید